Pewnie da radę zrobić, ale ja chciałbym, żeby wszyscy to mieli "seryjnie" . Jeżeli chodzi o klimę to mam na myśli - faktycznie - klimatronic (ręczna regulacja temperatury to jak dla mnie możliwość "ręcznego" ustawienia stopni C - "ustawiam" tyle stopni C ile chcę ). Masz już termometr - no to umieść jeżeli możesz fotki + opis montażu na forum - może ktoś skorzysta . Dobra firma - np. JBL - widziałem, że Citroen C4 może być wyposażony przez fabrykę w zestaw audio JBL (głośniki + takie tam... wzmacniacz i chyba jeszcze coś ).
Hehe za dobrze by wszyscy mieli ,po to właśnie jest tuning i możliwości przeróbki auta pod własny gust
Fotki zrobie jak przerobię na nowo mocowanie termometru, za daleko go wysunąłem, a i tak zahacza o popielniczkę
Co do extra wyposażenie auta dodałbym jeszcze monitor oraz odtwarzacz mp3/dvd/vcd.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 15-10-2010, 07:30
A ja wam powiem tak.Do tej pory jeździłem: 1- 126p.
2-Eskort kombi 1,6 16V Ghia
3-Obecnie eskort 1,3
oprócz tego z racji wyuczonego zawodu jaki udało mi sie zdobyć a więc mechanik samochodowy,miałem do czynienia z różnego typu samochodami.Wiecie przez 3 lata praktycznej nauki zawodu,najeździlem sie troche autami i powiem szczerze,że na zadne inne pumki nie zamienię.Mimo,że kupiłem ją dla swej żonki to od czasu do czasu sobie nią pomykam i muszę przyznać,iż jestem zadowolony w pełni ze swej wyścigówki.Mała.Zgrabna.Szybka.Komfort jazdy.przyśpiszenie,to ostatnie najwiekszą satysfakcję daje mi ruszanie ze skrzyżowania jak nie jedna "super" bryczka zostaje w tyle he he i pozostają jej do powąchania me spaliny.Potem jest już trochę gorzej,jak ze złosci mnie wyprzedza ale jak widzę minę kierowcy wcześniej wyprzedzonego jakie ma nerwy na mnie za ten manewr to mam pełna stysfację ze swej "małej pusi..."
W skrócie: Mała...Zgrabna...Szybka
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
hmmmm co Ja bym zmienił a więc fotele dosyć niewygodne w dalszą trasę , upierdliwe kapanie wody do bagażnika ,koło zapasowe bym dał do bagażnika (ja miałem za nisko autko i doopa nie dałem rady wyciągnąć )i najważniejsze turbo bym dołożył
_________________ CC Po virusie ... bez dymu nie ma ognia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Cze 2011 Posty: 229 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 13-06-2011, 15:45
woda z klapy - da sie przezyc jakos, ale ta spadajaca polka w glab bagaznika - masakra ! zamiast tych guzikow i kasetowego radia walnalbym jakis lcd i plyty, ale przerabiac nie chce, bo wszystko zepsuje, wiec wole kasety i ten fabryczny design. Drazek zmiany biegow faktycznie za dlugi, trzeszczace platiki na minus......ale to wszystko nic, ja moja Pume pokochalem i akceptuje wszystkie wady, jakie posiada...wady, za mocno powiedziane, lekkie niedociagniecia, w sumie reszta odwraca od nich uwage, kocham ja, kocham i jest najzajebisciejsza tylko jak bedzie kasa zrobie malutki "make up", niech ma!
_________________ Puma..i'm lovin' IT !
Zahariash [Usunięty]
Wysłany: 13-06-2011, 16:55
Radio kasetonowe, zawsze możesz wymienić sobie, na Fordowkie CD, które było montowane też w Pumach
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
Wysłany: 13-06-2011, 17:12
Z tym kapaniem wody do bagażnika to ja mam swój sposób, najpierw odchylam lekko klapę, gdzieś na 0,5 metra, woda sobie leci kanałami, a potem klapa do góry i sucho w bagażniolu co bym zmienił, pomimo pewnych wad chyba nic, co najważniejsze nigdy mnie nie zawiodła.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Cze 2011 Posty: 229 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 13-06-2011, 17:16
KRECiK napisał/a:
Z tym kapaniem wody do bagażnika to ja mam swój sposób, najpierw odchylam lekko klapę, gdzieś na 0,5 metra, woda sobie leci kanałami, a potem klapa do góry i sucho w bagażniolu
też tak robię !
i jeszcze wymiana żarówek...w Fabii ściągałem pod maską osłonkę i wszystko mogłem w kilka sekund wymienic, a w Pumci......sami wiecie, no ale cóż, miejsca nie ma..na szczęście nie codziennie się żarówki wymienia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Cze 2011 Posty: 229 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15-06-2011, 15:21
no ja boję się ruszac ten prawy reflektor, bo nie mam zatyczki na tej kostce do kabli...teraz świeci, bo jest tam jakaś prowizorka zacisku, ale boję się, że jak zacznę ruszac, wykręcę, to znów będzie problem, a nigdzie nie mogę tego dinksu dostac, wiec póki wszystko świeci olewam to, ale na jesień przydały by się jakieś jaśniejsze żarówki, wtedy mam nadzieję, że ktoś z clubu pomoże mi to zrobic za browarka bo ja to chętny jestem, ale zawsze coś zepsuję
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
Wysłany: 15-06-2011, 17:47
Nie martw się ja ostatnio sobie spierdzieliłem tylną lampę, chcąc ją oczyścić... , niestety mam dwie lewe ręce czasem , nowa naszczęście już w drodze .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum