Przesunięty przez: Gaydek 05-06-2011, 12:18 |
Pomocy - rysy, wgniotka |
Autor |
Wiadomość |
KRECiK
Black Eyed PUMA
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-06-2011, 14:08
|
|
|
No tak dobrze słowo, "zwykle" . Każda opinia się liczy! |
_________________ B. lack
E. yed
P. UMA
|
|
|
|
|
kolargol
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 521 Skąd: Radom
|
Wysłany: 05-06-2011, 19:37
|
|
|
misiek1976 nie ma takiego jednego jest ich zbyt dużo żeby tak polecić, a wszystko zależy od tego czego oczekujesz (maskowanie rys, ich usuwanie itd.). Polecam zajrzeć na ww forum - tam się wszystkiego dowiesz |
_________________ |
|
|
|
|
zqnetq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączyła: 29 Mar 2011 Posty: 236 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 05-06-2011, 20:43
|
|
|
Jutro będę wraz z chłopakiem kombinować coś z tymi pastami nie pójdziemy do szkoły i może coś uda nam się zdziałać. Jeśli nie od razu do lakiernika bo pumka nie może tak wyglądać ;(
To jest najlepsze zdjęcie jakie udało mi się zrobić, które najlepiej obrazuje co ten nie miły ktoś mi zrobił.
http://img199.imageshack....19/img2647l.jpg
|
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 06-06-2011, 08:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 06-06-2011, 05:34
|
|
|
Mocno przetarty klar jesli nie zejdzie pasta to bym sprobowal papier 800 na mokro i nalorzyc klar spreyem |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
KRECiK
Black Eyed PUMA
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-06-2011, 09:20
|
|
|
Niestety widać nawet ubytki w lakierze, od przetarcia więc łatwo nie będzie, jeśli nie ma zmian w kształcie, czyli nie trzeba niczego klepać, to radziłbym tak. Kiedy miałem Escorta, kupiłem sobie puszkę oryginalnego lakieru w spray'u, właściwie załatwił mi ją kuzyn z Niemiec , który pracował w serwisie Forda i zrobiłem tak, trochę przetarłem papierem lekko ściernym (mały granulat, chyba nawet 500) na morko w miejscu gdzie to było potrzebne (u mnie było to tylne nadkole prawe, powiem szczerze, wyglądało to gorzej niż tutaj), odtłuszczenie miejsca, potem lakier tylko w miejscach gdzie to było potrzebne, do wyschnięcia, odtłuszczenie, następnie lakier bezbarwny, był w zestawie, jak przeschło całkowiecie, pasta polerska żeby wyrównać poziomy, efekt był taki że nic nie było poznać, a jeździłem tak przez 3 lata i nic się nie działo. Trzeba sobie zarezerwować conajmniej jeden dzień na takie cuś, choć ja robiłem to dwa dni . |
_________________ B. lack
E. yed
P. UMA
|
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 06-06-2011, 11:38
|
|
|
KRECiK, papier 500 jest dobry ale pod podklad. Pod baze sie tosuje 1200 a pod akryle 800. Klar jest akrylem wiec 800 bo inaczej bedzie widac rysy. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
kolargol
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 521 Skąd: Radom
|
Wysłany: 06-06-2011, 11:50
|
|
|
można spróbować wyciągnąć polerką mechaniczną co się da ( wszystko nie zejdzie bo jest dużo rys do podkładu). na tym zdjęciu to tak dobrze nie widać czy klar jest ściągnięty czy to pozostałości innego lakieru |
_________________ |
|
|
|
|
KRECiK
Black Eyed PUMA
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-06-2011, 13:12
|
|
|
Spoko zgodze się, jak dodałem chyba 500 mógł być większy, ale wydaje mi się, że ogólnie mój sposób dobry U mnie się sprawdził . Można polemizować co do przygotowania powierzchni, ale reszta powinna spełnić zadanie. |
_________________ B. lack
E. yed
P. UMA
|
Ostatnio zmieniony przez Opoya 06-06-2011, 14:09, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 06-06-2011, 14:03
|
|
|
KRECiK, metoda ok i napewno sie sprawdzi. Ale jak juz cos robic to niech to idealnie wyglada. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
KRECiK
Black Eyed PUMA
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-06-2011, 14:10
|
|
|
Spoko:) |
_________________ B. lack
E. yed
P. UMA
|
|
|
|
|
zqnetq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączyła: 29 Mar 2011 Posty: 236 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 06-06-2011, 14:29
|
|
|
Już zrobiona : ) |
|
|
|
|
kolargol
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 521 Skąd: Radom
|
Wysłany: 06-06-2011, 18:31
|
|
|
co i jak i jakieś zdjęcie jak wyszło |
_________________ |
|
|
|
|
zqnetq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączyła: 29 Mar 2011 Posty: 236 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 06-06-2011, 18:34
|
|
|
Zdjęcia dodam innym razem.
Zrobiona pastą i wszystko ładnie zeszło tylko te głębokie ryski lakiernik zamalował i wypolerował i jest ładnie. |
|
|
|
|
KRECiK
Black Eyed PUMA
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-06-2011, 18:52
|
|
|
Super czekamy na zdjęcia. |
_________________ B. lack
E. yed
P. UMA
|
|
|
|
|
Damianos
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 269 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 06-06-2011, 20:22
|
|
|
a jaki koszt takiej naprawy? |
|
|
|
|
|