Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
05-06-2011, 12:18
Pomocy - rysy, wgniotka
Autor Wiadomość
zqnetq 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączyła: 29 Mar 2011
Posty: 236
Skąd: Legnica
Wysłany: 05-06-2011, 10:25   Pomocy - rysy, wgniotka

Proszę pomóżcie wczoraj ktoś mnie przetarł i nie wiem kto.

nie jest to głębokie wygląda to tak jakby ktoś przejechał papierem ściernym i jest tylko jedna bardzo nie widoczna wgniotka. co z tym zrobić ??

Pytałam już mojego znajomego lakiernika i on kazał tylko zamalować to pędzelkiem.

Pomocy nie chce żeby moje pumcia była brzydka ;(
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 05-06-2011, 12:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KRECiK 
Black Eyed PUMA


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 68
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-06-2011, 10:36   

Jeśli nie jest to głębokie zadrapanie, kup sobie kredkę z woskiem maskującą w kolorze nadwozia i pastę lekkościerną pod kolor auta, znajdziesz nawet w marketach. Instrukcja jest dołączona, natomiast najpierw użyj kredki w poprzek zadrapań potem lekko okrężnymi ruchami potraktuj to pastą, zmyj, nałóż wosk samochodowy i po sprawie :smile: . W żadnym wypadku nie polecam lakierów w pędzelku, poprostu wychodzi nieestetycznie, moim zdaniem, mam takie cudo po pędzęlku na tylnym zderzaku po poprzedniej właścicielce.
_________________
B. lack
E. yed
P. UMA
Ostatnio zmieniony przez KRECiK 05-06-2011, 11:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 05-06-2011, 11:01   

Jako pastę lekko ścierną polecam Tempo+oryginalną szmatkę tej samej firmy.
Sprawdzone :wink:
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 05-06-2011, 11:10   

Tempo to złooo, więcej maskuje i rysuje niż rzeczywiście usuwa, też sprawdzone
_________________
 
 
 
KRECiK 
Black Eyed PUMA


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 68
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-06-2011, 11:14   

Rozwiewając wszelkie wątpliwości, jeśli nie ma pasty/kredki o typowo twoim kolorze nadwozia to zbliżony wystarczy, co do efektów takiego postępowania przy otarciach, ostatnio chyba nawet widziałem o tym materiał na TVN Turbo w programie Gadżet (ale nie wiem jak stary był to odcinek). T-Cut, Sonax i Autoland (tak się chyba zwią) są dobre, sam testowałem kiedyś Sonax, natomiast pozostałe to znajomi.
_________________
B. lack
E. yed
P. UMA
 
 
 
zqnetq 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączyła: 29 Mar 2011
Posty: 236
Skąd: Legnica
Wysłany: 05-06-2011, 11:23   

Dziękuje za odpowiedzi.


Tempo wiem, że kupie w sklepie a czy te inne również czy trzeba je zamówić przez internet ??
 
 
 
KRECiK 
Black Eyed PUMA


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 68
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-06-2011, 11:30   

W większości zwykłych marketów są takie rzeczy, jeśli nie to FeuVert czy Norauto napewno mają u siebie takie specyfiki, inne sklepy motoryzacyjne również. :wink:
_________________
B. lack
E. yed
P. UMA
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-06-2011, 12:29   

Pokaz zdjecie wtedy cos sie doradzi. Moze okazac sie ze dobra pasta polerska i nie bedzie sladu. Nie mylic z badziewiem typu Tempo
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 05-06-2011, 12:33   

hmm badziewie? no oki mi na moje bolączki pomógł dlatego polecałem.
Pewnie,że jak ktoś się zna lepiej może i doradzi coś lepszego...
Pozdro.
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
KRECiK 
Black Eyed PUMA


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 68
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-06-2011, 12:37   

Pasta polerska normalnie jest dużo droższa i warto w nią zainwestować jeśli sa to naprawdę znaczne zarysowania, natomiast na przetarcie jak to zostało określone wystarczą takie pasty lekkościerne, według mojej oceny, korzystałem z tego i z tego więc trzeba ocenić sytuację i wybrać lepszą ewentualność :smile: .
_________________
B. lack
E. yed
P. UMA
 
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 05-06-2011, 13:08   

tylko że wszystkie te koloryzujące środki to do pierwszego góra drugiego mycia, to samo z kredką więc to nic nie da.tak jak mówi Mr.Maya, daj zdjęcie i ocenimy. a tester 100ml dobrej pasty kosztuje aktualnie 17 zl więc po co się bawić w półśrodki. jak ktoś jest zarejestrowany na forum kosmetykaaut.pl to tam w dziale testy było pokazane jakie są prawdziwe efekty po polerowaniu Tempo
_________________
Ostatnio zmieniony przez kolargol 05-06-2011, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 05-06-2011, 13:14   

widzę,że temat się rozkręcił super,na pewno nie jednemu się te wiadomości przydadzą...
kolargol temat nie jest ci obcy...rozwijaj się brachu :wink:
a my się trochę podciągniemy...
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
KRECiK 
Black Eyed PUMA


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 68
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-06-2011, 13:24   

Ooo, o testerach nie wiedziałem, rzadko się o tym mówi, a jednak są. To dobrze, bo po co kupować całośc skoro jest nam na dłuższą metę nie potrzebna (oczywiście wszyscy mamy taką nadzieję :wink: ). Co do past koloryzujących to zależy, mój tata ma taką jedną z marki na S (jeszcze wyjdzie, że jakąś krypto reklamę robię :lol: ), która przy częstym myciu samochodu średnio raz na na tydzień, dwa, kryje rysy nawet 3 miesiące, także nie zawsze tak jest jak mowisz koralgol, ale nie ma się co sprzeczać, pasta polerska jaką stosują lakiernicy i blacharze jest dużo lepsza.
_________________
B. lack
E. yed
P. UMA
 
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 05-06-2011, 13:51   

tak od 1,5 roku interesuję się detailingiem aut a wcześniej trochę tych koloryzujących przerobiłem, także politury sonaxa (domyślam się że o nie chodzi) i teraz wiem że już do nich nie wrócę. a co do past używanych przez lakierników i ich polerki to nie będę się wypowiadał bo zwykle jest płacz i zgrzytanie zębów po nich i pytanie jak to poprawić, pozbyć się rys itd :573: . :572:
_________________
 
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 05-06-2011, 13:57   

kolargol nie wstydź się,podaj jakiś konkretny specyfik na bolączki naszych karoserii... :wink:
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo