Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-02-2011, 22:57
Stawiam na kostkę. Przy ewentualnym wyjmowaniu zegarów warto ściągnąć kierownicę co ułatwi dostęp do nich od tyłu. Należy uważać przy ich wyjmowaniu, gdyż kabelek od prędkościomierza jest dość krótki i bardzo łatwo uszkodzić styki w kostce.
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
Intruz
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 31 Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2011, 10:37
rocznik 97 , więc prędkościomierz będzie chyba na linkę. Sprawdzę kostkę - może pomoże...A obroty silnika gdzie są zczytywane?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum