Witam, padł mi do konca akumulator w Pumie, powiedzcie czy da sie otworzyc kluczykiem dzwi, bo nie wiem czy tak zamarzly przez te mrozy, czy po prostu zamki zupelnie nie dzialaja bez pradu ?? Dodam tylko ze alarm mam chyba nie fabryczny (czarny brelok z niebieskiimi przyciskami)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 445 Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-02-2010, 16:07
siema, drzwi powinno sie dać otworzyć bez prądu kluczykiem, tylko trzeba go przekrecić:P kombinuj, jak mi padł akumulator, wchodziłem do auta 2 drzwiami, bo moje nie chciały sie otworzyć:)
_________________ Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
jamaan [Usunięty]
Wysłany: 09-02-2010, 16:41
zolteq napisał/a:
...jak mi padł akumulator, wchodziłem do auta 2 drzwiami, bo moje nie chciały sie otworzyć:)
Też tak mam. Czy to częsta usterka w zamku w drzwiach od strony kierowcy...?
miastek [Usunięty]
Wysłany: 09-02-2010, 18:29
Dzieki za pomoc, ale probowalem i powiem szczerze ze nie otwieraja sie, nie zamarzly chyba az tak mocno ?? a i zauwazylem ze nie slyszalem charakterystycznego "cykniecia" zamka, klamki sa luzne jakby rygle byly zaryglowane i dzwi ani drgna probowalem z pilota ale alarm tylko "cykal" cichutko (syrena alarmu) jak padal akumulator, i tak cykal z 20 min az padlo aku zupelnie, nie reagowal w tym czasie na pilota i na kluczyki w dzwiach.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 445 Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-02-2010, 21:42
jamaan, nie mam pojęcia... chociaż nie jestem pewien czy ktoś już nie poruszał tego tematu na forum, miał podobnie albo tak samo jak my.
[ Dodano: 09-02-2010, 21:43 ] miastek, to dziwne że nie dadzą się otworzyć, może coś z zamkiem się stało ? ...napsikaj do niego może odmrażacza albo WD40 ?? ...a próbowałeś otwierać bagażnik?
...swoją drogą warto się przywitać ze wszystkimi na forum, za nim nasz Anioł Stróż Ci o tym przypomni
_________________ Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
miastek [Usunięty]
Wysłany: 10-02-2010, 10:30
Witam, tak probowalem i bagaznik i jedn i drugie drzwi i dokladnie to samo
raczej nie bylo takich zmian, bo do stacyjki i zamkow mam jeden kluczyk, chodzi mi o to ze jak otwieralem pilotem dzwo to bylo slychac zamek centralny, teraz nic nie slychac tak jakby klamki bylu "puste"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 105 Skąd: Legnica/Dzikowiec
Wysłany: 10-02-2010, 12:47
imo przy rozładowanym aku da się otworzyć drzwi kluczykiem, ja u siebie kluczykiem otworzę i zamknę nawet gdy aku jest całkowicie odłączony, z tym, że wtedy nie działa centralny i trzeba każde drzwi zmykać/otwierać osobno
ponadto myślę, że jak nie możesz otwierać/zamykać drzwi samym kluczykiem, problem może leżeć w wyrobionych wkładach zamków (zapadkach), da się to regenerować, o ile dobrze pamiętam znajomy płacił kiedyś 80 zł od strony
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 10-02-2010, 18:26
miastek napisał/a:
raczej nie bylo takich zmian, bo do stacyjki i zamkow mam jeden kluczyk
I to właśnie miałem na myśli, może ktoś zmienił stacyjkę a co za tym idzie kluczyk do niej żeby odpalać auto a zamków w drzwiach i w bagażniku już nie zmieniał bo zawsze otwierał z pilota.
miastek napisał/a:
chodzi mi o to ze jak otwieralem pilotem dzwo to bylo slychac zamek centralny, teraz nic nie slychac tak jakby klamki bylu "puste"
Jeżeli padł Ci akumulator to nie otworzysz drzwi z pilota. To tak jakbyś chciał włączyć telefon komórkowy z wyczerpaną baterią.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 196 Skąd: Poznań City
Wysłany: 10-02-2010, 19:25
Ja miałem podobną sytuację z zamkiem tylko, że aku był sprawny a drzwi sie otwierały i zamykały bo siłownik od centralnego się zaciął. Też nieszło otworzyc kluczykiem ani drzwi kierowcy ani pasażera, niewspominając o bagażniku, ale bagażnik i tak ci nic nieda bo tam centralny nawet gdy masz aku sprawny tylko załącza lub odłącza przycisk w lampie. Troche się nagimnastykowałem zanim dotarłem do bębenka zamka i był cały zasyfiony i troche pordzewiały jednak po gruntownym czyszczeniu znowu działa Więc pewnie twoje zamki też wymagają gruntownego czyszczenia, a samo wd 40 psiknięte w dziurke mało co daje
To prawda, takie psikanie może być tylko doraźne. Też po latach miałam problem z otwieraniem z kluczyka, mogłam otwierać tylko od strony pasażera. W końcu oddałam auto w dobre ręce i kumpel wymontował zameczki, wyczyścił, przesmarował i zamontował. Teraz nie mam problemów. Natomiast do konserwacji zamków stosuje się niewielką ilość oleju silnikowego. Tak raz na pół roku kropelka oleju do każdego zamka i nie powinno być problemu.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Proponuję uderzyć od bagażnika - po czym otworzyć dzwi, machę i już dostęp do auta jest PS mówię poważnie - możesz mieć odłączone zamki drzwi - ja tak chciałem zrobić. Jest to dobre przed włamem, ale mniej przydatne przy padniętym akku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum