Wysłany: 16-11-2009, 16:07 Na co zwrócić uwagę przy zakupie Pumy
Chciałbym tu stworzyć taką encyklopedię szczegółów w Pumie.
Fajnie jakby administracja później przefiltrowała ten temat z pytań.
Moje pytania:
1. Jaki oryginalny kolor ma (tak to się chyba nazywa) belka przednia?
Zdjęcie 1Zdjęcie 2Zdjęcie 3
Na dwóch jest w kolorze nadwozia, a na zdjęciu 2 jest srebrna. Rozumiem, że powinna być w kolorze nadwozia?
2. Jaka powinna być treść tych oznaczeń na tej belce z pkt. 1?
3. Na reflektorach i tylnych lampach powinny być wytopione jakieś napisy. Mogę poznać jakie są w oryginalnych kloszach?
4. Śrubki, którymi przykręcone są błotniki, zderzak, maska powinny być pomalowane w kolorze nadwozia?
5. Jaka jest kolejność zapalania się kontrolek podczas ich testu?
Znacie jeszcze jakieś inne szczegóły? Interesowały by mnie napisy z komory silnika. Szczególnie te o amortyzatorach, chłodnicy, skrzyni biegów. Jakieś oznaczenia z oryginalnego paska rozrządu.
w tej chwili mogę Ci odpowiedzieć na 1 pytanie - kolor belki u mnie jak i u wielu widzianych powinien być w kolorze komory silnika ( ale nie wiem na 100%) u mnie byłą biała tak samo jak cała komora, spód maski, błotniki wewnątrz, całą ta blacha w środku tam gdzie amortyzatory, filtr kabinowy wszystko jest białe. A samochód mam srebrny. belki w niektórych też widziałem białe, ale w niektórych wszystko co u mnie białe było w kolorze nadwozia. w wielu ciemnych pumkach, czarnej, melinie, zielonej widziałem belki czarne i komorę całą czarną z czego wnioskuję że produkowane były czarne i białe. ale nie wiem jak to było w każdej fabryce i w każdej wersji pumy, po lifcie itd. śrubki są w kolorze białym.
Jest u mnie prawie tak samo jak na przykładowym zdjęciu. Skoro nie było do wyboru białego koloru pumy, to białych części by nie było też stad w kolorze karoserii raczej być nie powinna..
sharky, lewadzki, lewadzki, Maciek, michna3, Pas sprzedni zależy od kolory nadwozia - jesli orginalny był jasny tj szary srebrny to komora silnika jest fabrycznie biala. W przypadku meliny, czerwieni, czerni - wszystko fabrycznie jest pociągnięte czarnym kolorem - podkładem i nie zależy to od fabryki produkcji bo ta była z tego co pamiętam jedna , lecz od koloru.
ja widziałem czerwona z czarną komorą na allegro we wrześniu. A coś w tym co adrianus pisze musi być. Widziałem np mnóstwo srebrnych z białymi komorami ale widziałem też kilka ze srebrnymi - to samo granatowe z czarnymi i karoseryjnymi. W fabryce chyba nie malowali tego, pozostał sam podkład biały lub czarny a jak ktoś ma polakierowane - zrobił to lakiernik. Może an ten temat wypowiedziałby się ktoś kto kupił pumkę nową w salonie w Polsce np.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 18-11-2009, 17:08
Maciek napisał/a:
ja widziałem czerwona z czarną komorą na allegro we wrześniu
To chyba ktoś zmieniał kolor swojej Pumki i zapomniał o komorze silnika. Z nudów przejrzałem wszystkie oferty przykładowo czerwonych Pum na Allegro i wszystkie, które miały zdjęcie silnika miały czerwoną komorę i pas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum