Turbinka |
Autor |
Wiadomość |
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-11-2009, 10:18
|
|
|
daro85, ja mam 2 sondy...nie rozumiem problemu. W czym problem żeby wywalić kata? Ja mam wywalony u siebie. |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
daro85
Fanatyk Forda Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 16-11-2009, 12:26
|
|
|
i co nic się nie stało jak wywaliłeś katalizator? silnik normalnie chodzi? słyszałem że jak są 2 sondy to nie mozna wywalać katalizatora bo się jaja dzieją z silnikiem tak mi mówił mechanik. przy okazji jak mozna się dowiedzieć która ma się wersje silnika MHA czy MHB, gdzie to jest opisane? |
_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-11-2009, 12:36
|
|
|
Która wersja silnika to ja nie wiem jak się dowiedzieć.
Sondy...
W razie jakby działy się jakieś jaja to zawsze można drugą sonde wsadzić w kawałek rurki.
W taki sposób żeby sonda nie była bezpośrednio w wydechu tylko w rurce w wydechu. Żeby łapała tylko część spalin
Ja nie mam katalizatora. mam 2 sondy, turbinę, mocno przelaną mieszankę i nic się nie dzieje. Nic złego |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
daro85
Fanatyk Forda Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 16-11-2009, 12:47
|
|
|
a ty masz ta drugą sondę w rurce czy nie? jak tam u ciebie spalanie i osiągi? jaką turbinę masz? chyba nie ten smieszny wiatraczek który był opisany na forum ja mam tylko dedykowaną wkładkę k&n zamiast seryjnego filtra i sportowy dedykowany wydech ultera. stożka nie zakładałem bo boję się trochę o przepływomierz bo kilku moich kumpli załozyło stożek w samochodach z przepł. i po przejechaniu około 5 tyś. przepływka do wymiany i silnik zaczął wariować. miałem załozony dolot ale w aucie bez przepływki. tak samo założyłem magnetyzery (dobre) do pumy z poprzedniego auta ale silnik zaczął dziwnie chodzić więc je wyciagłem ( pole magnetyczne źle działa na elektronikę a w pumie jej nie brakuje). pozdro |
_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li |
Ostatnio zmieniony przez Opoya 16-11-2009, 21:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kolin
NÓdziaŻ :D
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 16-11-2009, 12:53
|
|
|
daro85 napisał/a: | tak samo założyłem magnetyzery (dobre) do pumy z poprzedniego auta ale silnik zaczął dziwnie chodzić więc je wyciagłem ( pole magnetyczne źle działa na elektronikę a w pumie jej nie brakuje). pozdro |
Widzę że na tuningu to się znasz... A co ty masz za elektronike w Pumie to ja nie wiem. |
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft |
|
|
|
|
daro85
Fanatyk Forda Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 16-11-2009, 13:45
|
|
|
miałem na myśli ogólnie rzecz biorąc czujniki i CPU. nie napisałeś mi o tych osiagach i spalaniu po załozeniu strumienicy w pumce? silnik ci normalnie chodzi bez katalizatora z 2 sądami? to mechanik wprowadził mnie w błąd.
Boogie: Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie... |
_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li |
Ostatnio zmieniony przez Boogie 17-11-2009, 22:55, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-11-2009, 14:00
|
|
|
daro85,
Mam dwie sondy i nie mam katalizatora. Drugiej sondy nie mam na razie w rurce i nic się nie dzieje. Silnik chodzi normalnie.
Pytanie o spalanie i osiągi musimy przesunąć na koniec tygodnia. Jadę na hamownie ok czwartku więc dam znać:)
Różne samochody różnie na to reagują i mają prawo wyskakiwać błędy i silnik ma prawo chodzić inaczej, gorzej. U mnie jest akurat OK. Póki co... |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-11-2009, 21:30
|
|
|
daro85, Twój wywód o magnetyzerach uszkadzających elektronikę jest wyssaany z palca Jako przykład podam moją Pumę, która miała założone magnetyzery przez poprzedniego właściciela. Obecnie Puma ma 11 lat i nigdy nic z elektroniki nie było uszkodzone. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
daro85
Fanatyk Forda Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 17-11-2009, 10:27
|
|
|
nie powiedziałem że uszkadza tylko że źle wpływa na prace silnika a to róźnica. podaje na swoim przykładzie. założyłem i po około 2 tyg. silnik zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach. zdemontowałem magnesy i po paru dniach jak silnik się rozmagnesował wszystko wróciło do normy. więc nie mów że wyssałem to z palca! może masz inny typ magnesów neodymowych. |
_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li |
|
|
|
|
daro85
Fanatyk Forda Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 17-11-2009, 16:28
|
|
|
inaczej mówiąc jak napisał kolega speedy "mam 2 sondy i nie mam katalizatora" czy to takie trudne do zrozumienia nie ma katalizatora bo go wywalił a ma wersję silnika z 2 sondami lambda. |
_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 18-11-2009, 15:08, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Misiek89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 196 Skąd: Poznań City
|
Wysłany: 17-11-2009, 17:55
|
|
|
Myśle, że Pusi chodziło o sądy.
A co do magnetyzerów to ja też mam i nienarzekam Niemam porównania przed i po ale jak już są i nieszkodzą to zostają Może poprostu źle założyłeś? 2 sztuki powinny być na przewodzie paliwowym w odległości ok 5 cm od siebie, a jeden większy na dolocie powietrza za przepływką Przynajmniej ja tak mam. Może pomyliłeś przewody paliwowe bo tam jest kilka podobnych wężyków i stąd twoje problemy.
Boogie: "Nie" z czasownikami piszemy oddzielnie. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792 |
Ostatnio zmieniony przez Boogie 17-11-2009, 22:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|