specjalna dziura w tłumiku :) |
Autor |
Wiadomość |
paw_chb [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 12:46 specjalna dziura w tłumiku :)
|
|
|
Słyszałem że nie którzy aby zgłośnic swój samochów robią specjanly otwór na ostatnim łumniku.
Mianowicie:
-demontują tłumnik
-robią otwór (od góry) - aby nie był widoczny podczas przeglądu:)
Ma z was ktoś tak możę, jak duża musi być szczelina aby był ciekawy odgłoś?? |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 29-03-2009, 13:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 29-03-2009, 12:48
|
|
|
Ludzie, dajcie spokój. Nie idźcie szlakiem wytyczonym przez Calibry. |
|
|
|
|
paw_chb [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 12:49
|
|
|
pytam z ciekawości |
|
|
|
|
Blado Niebieski [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 13:21
|
|
|
To już lepiej wstaw sobie jakąś nową końcówkę z dyfuzorem jeśli nie chcesz zmieniać tłumika końcowego a nie baw się w robienie dziur |
|
|
|
|
ivek
puma 1.7 125 km
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 372 Skąd: oborniki
|
Wysłany: 16-08-2009, 10:44
|
|
|
mi się dziura sama zrobiła przy ostatniej puszce tłumika( zjada ja rdza) i teraz są jajca bo tłumik zrobił się cichszy na niskich obrotach a i na wyższych odrobinę charczy ale najlepszy jest jak silnik schodzi z obrotów to tak pufa dyskretnie fajne uczucie ale trzeba wymienić tłumik bo na przeglądzie się tego dopatrzą |
_________________ Pozdrawiam wszystkich a w szczególności ciebie Gość
|
|
|
|
|
Murka i Murek
pozytywnie zakręceni
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączyła: 08 Lut 2008 Posty: 523 Skąd: Ruda Śląska / Kraków
|
Wysłany: 18-09-2009, 07:30
|
|
|
Nam się też zrobiły dwie "rdzawe" dziury w tłumiku. Nie powiem - dźwięk był fajny, ale na dłuższe trasy - zbyt głośny. Podczas wymiany tłumika rozpadł się w drobny mak Teraz jest Ulterek i też dobrze brzmi, a i w środku samochodu ciszej
Murka |
_________________ śląscy gniewni :
|
|
|
|
|
Kolin
NÓdziaŻ :D
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 14-11-2009, 20:31
|
|
|
Nie lepiej zapodać coś z oferty allegrowych wydechów niż wiertarką dać czadu ? |
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Szpitalniak
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 331 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
franekqwerty
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 61 Skąd: tu i tam
|
Wysłany: 26-03-2014, 17:55
|
|
|
Od wczoraj moja Pumcia głośniej działa. Bałem się że coś jest nie tak w silniku. Podjechałem dziś na podnośnik i okazało się że z przedniej pierwszej części układu wydechowego jest mała dziurka od rdzy. Przyznam się, że teraz dźwięk jest fajny, głośne brzmienie, ludzie patrzą się na ulicy. Choć rok temu kupiłem sportowy tłumik, dopiero teraz efekty akustyczne są zadowalające dla mnie. I tu dwa moje pytania: czy jazda autem który ma dziurkę w rurze wydechowej zagraża jakoś trwałości czy awaryjności auta? Czy da się to jakoś zatuszować aby auto przeszło przegląd. Może założyć jakąś metalową opaskę zaciskową na rurę w miejscu gdzie jest dziurka? |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 26-03-2014, 19:48
|
|
|
hmm jak to w pierwszej części to raczej nie bardzo żeby to zostało ponieważ jest tam dość wysoka temperatura a niedaleko są przewody od paliwa załatać się da jak masz troche umiejętności dospawania i kawałek blachy to możesz sam to sobie pospawać |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
franekqwerty
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 61 Skąd: tu i tam
|
Wysłany: 27-03-2014, 20:12
|
|
|
Dziurki są obok łączenia ze środkową częścią wydechu. Sprawdzałem, wydobywa się lekko ciepłe spaliny na dół - na ulicę, nie na boki. Spaliny nie parzą, przypominają temperaturą nawiew z suszarki do włosów, więc problem przewodów paliwowych chyba nie istnieje.
Nie chcę tego załatać spawaniem, bo odgłos mi się podoba. Chcę tylko znaleźć jakiś sposób aby samochód przeszedł przegląd techniczny. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|