Przesunięty przez: Gaydek 11-01-2009, 23:38 |
Ile wam bierze oleju ? |
Autor |
Wiadomość |
skus [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2009, 23:46
|
|
|
zazdroszcze wam...
1000km i na bagnecie zamiast maximum mam minimum
wycieków nie mam, silnik wygląda na czysty, spaliny nic nie wykazały ... cholera wie gdzie ten olej znika |
|
|
|
 |
BadBoy
Puma kutno fan

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 46 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 28-06-2009, 23:49
|
|
|
Ja tak co 3-4 miesiące muszę jakies 300-500 ml oleju(TOTAL) dolewać bo mam gaz a na gazie i mojej jezdzie roche bierze oleju, zresztą podobnie z płynem chłodniczym |
|
|
|
 |
markko

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 28-06-2009, 23:57
|
|
|
a wspomagania CI nie bierze?:P co ma gaz do brania oleju? |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
 |
BadBoy
Puma kutno fan

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 46 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 29-06-2009, 00:03
|
|
|
Z tego co ja wiem to ma trochę ale w kwestie szczegółowe nie będę się zagłębiał bo się na tym nie znam. |
|
|
|
 |
Pati
Ultimate Green

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączyła: 19 Mar 2008 Posty: 1048 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-06-2009, 07:29
|
|
|
BadBoy napisał/a: | bo mam gaz a na gazie i mojej jezdzie roche bierze oleju, |
Moja oleju nie bierze a też jest zgazowana . |
_________________ Fordmaniaczka
były:Fiesta, Escort,Mondeo,PUMCIA, Explorer, Cougar,Kuga .Jest Mustang
 |
|
|
|
 |
BadBoy
Puma kutno fan

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 46 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 29-06-2009, 11:05
|
|
|
Nie wiem jak ty jezdzisz bo ja zawsze sportowo i jaką masz instalację pełną sekwencję? Rozmawiałem z mechanikami na serwisie i im też w autach z gazem bierze więcej oleju, nie jest to nic dziwnego. Pozatym ja zawsze chce mieć max stąd dolewem co 3/4 miechy A mojej instalacji gazowej nie zamieniłbym na żadną inną |
|
|
|
 |
Pati
Ultimate Green

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączyła: 19 Mar 2008 Posty: 1048 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-06-2009, 11:27
|
|
|
Nogę mam raczej ciężką ,instalacja to zwykły mikser .W pumce też mam zawsze max na bagnecie i jeszcze dolewać nigdy nie musiałam |
_________________ Fordmaniaczka
były:Fiesta, Escort,Mondeo,PUMCIA, Explorer, Cougar,Kuga .Jest Mustang
 |
|
|
|
 |
dona84 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2009, 20:57 olej żre jak cholera
|
|
|
mam podobny problem jak SKUS!Nie wiem o co chodzi z tym olejem ale jadąc nad morze czyli w jedną strone to jest jakieś 600km ode mnie z Ząbkowic spaliła 2l oleju!!!!nigdzie nie cieknie plam nie ma!!!może ktoś wie o co chodzi |
|
|
|
 |
sharky

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
|
|
|
 |
Speedy
czarna strzala->

Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2009, 12:01
|
|
|
sharky, dokładnie. Innymi słowy silnik do remontu... |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
 |
rafalski69
1.4 i 1.7

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 30-07-2009, 20:20
|
|
|
sharky napisał/a: | Zapieczone pierścienie tłokowe są powodem znikania oleju w szybkim tempie. |
czyli tzw. kapitalka silnika szlifowanie tłoków itd. wie ktoś może ile to kosztuje?
aha to jest temat o ilości oleju
więc ja dolewam 500ml na 8-10tyś km i to mi wystarcza |
_________________
 |
|
|
|
 |
brother [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2009, 20:53
|
|
|
Nie wiem czy to zasadne pytanie - ale czy szlifowanie tłoków 1.7 ma sens? Czy to - ze względu na materiał -jest możliwe? |
|
|
|
 |
dona84 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2009, 19:28
|
|
|
ooooooo to super
wie może ktoś ile to kosztuje?
i czy takie zapieczone pierścienie na tłoku mogą mieć coś wspólnego z regularnym stukaniem pod maską(coś w rodzaju grania szklanek, ale też jak dizel)?
masakra, ile jeszcze trzeba włożyć w to auto żeby grało jak należy???!!!czasami mam dość ale je kocham |
|
|
|
 |
rafalski69
1.4 i 1.7

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 06-08-2009, 21:53
|
|
|
dona84, brother, został już założony osobny temat o szlifowaniu tłoków itd. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 08-08-2009, 13:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
justynka5000

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączyła: 22 Maj 2009 Posty: 372 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
|