Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 09:50 |
strumienica |
Autor |
Wiadomość |
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 04-05-2005, 22:29 strumienica
|
|
|
witam
ma może ktoś zamontowaną strumienice w miejsce środkowego tłumika ???
jest jakaś różnica po wmontowanu strumienicy ???
jaką najlepiej kupić ??? |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
|
|
|
|
x
Gość
|
Wysłany: 05-05-2005, 17:42
|
|
|
jak nie kupisz dedykowanego wydechu to na 99% stracisz na mocy. strumienica to szajs. |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-05-2005, 18:46
|
|
|
ja mam zmieniony caly wydech od kolektora
rura 50mm poprzez strumienice , zadnych tlumikow az do koncowki ultera
n-grupowy wydech |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-08-2005, 00:11
|
|
|
Kurzki: no i jak..?? zauwazyleś jakąś różnice wieksza czy nie za bardzo..??? |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-08-2005, 08:12
|
|
|
jesli chodzi o akustyke to odglos jest rewelacyjny , zwlaszcza po puszczeniu gazu
a co do mechaniki to mam wrazenie ze lepiej sie wkreca
co do innych wrazen to trudno cos wyczuc jezdzac tylko po miescie , trzeba by bylo na jakis tor pojechac lub na hamownie , ale ja wole jeszcze dolot zrobic , silnik i komputer
dopiero wtedy pojade na hamownie i wtedy beda wrazenia z jazdy |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-08-2005, 12:18
|
|
|
ale co masz zamiar z komputerem zrobic..??? |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17-05-2007, 22:06
|
|
|
Powiem tak nie w kazdym aucie da pozytywne efekty. moze poprawic parametry lub je pogorszyc wszystko zalerzy od modelu auta. moim zdaniem szkoda kasy Pusia lepiej kup kolektor 4-2-1 |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 17-05-2007, 22:06
|
|
|
Sorry za niezbyt rzeczową odpowiedź, ale... Pusia, lepiej wydaj kasę na dobre paliwo. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17-05-2007, 22:11
|
|
|
Gaydek, to tez dobre rozwiazanie |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2007, 12:35
|
|
|
Mój sąsiad ma golfa 2 i powiedział, że strumienica podniosła mu moc o ponad 10 % !
Chyba by nie ściemniał... |
_________________
|
|
|
|
|
Yamaha
Back on the road :-)
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 240 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-05-2007, 13:39
|
|
|
Chyba czemu by nie...? |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2007, 14:18
|
|
|
Mr.Maya napisał/a: | lepiej kup kolektor 4-2-1 |
a jakiś link mozna na prosić? Bo nie wiem co to 4-2-1. |
_________________
|
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2007, 16:56
|
|
|
Pusia, to jest przykladowy zwykly kolektor:
http://moto.allegro.pl/it..._1_5_92_95.html
a to przykladowy kolektor typu 4-2-1-
http://moto.allegro.pl/it..._1_6_tanio.html
roznica miedzy nimi jest taka ze w pierwszym lacza sie te wszystkie rury w jednym miejscu i bardzo blisko silnika! sportowy kolektor ma te laczenia w kilku miejscach wpierw laczy sie z 4-ech rur w dwie a pozniej te dwie w jedna!
fabrycznie montuje sie takie 'zwykle' bo sa tansze, zajmuja mniej miejsca itd! jednak spaliny nie wylatuja sobie swobodnie z silnika niz w 4-2-1 gdzie w lagodny sposob sie lacza! w 99% rura w ktora sie uz polacza ma wieksza srednice niz seryjna po to by ulatwic im wylot! do tego daje sie tlumiki przelotowe a caly wydech projektuje sie tak by mial jak najmniej zalaman, kolanek!
aha po zamontowaniu 4-2-1 przybywa mocy i nawet sporo momentu obrotowego a to wszystko juz w dolnych zakresach momentu obrotowego silnika, czyli auto jest od dolu juz żwawsze!
jesli sie myle lub o czyms zapomnialem niech mnie ktos poprawi! |
|
|
|
|
|