PROŚBA o pomoc w wyborze |
Autor |
Wiadomość |
narffanka [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2009, 13:56 PROŚBA o pomoc w wyborze
|
|
|
Na początku witam wszystkich bardzo serdecznie.
Rozpoczynając swoją przygodę z pumą chciałabym uzyskać od Was parę informacji:
czytając różne komentarze, opinie na różnych stronach natknęłam się na sporo negatywnych opinii odnośnie pum z 1998r. Narzekania dotyczyły wiecznych usterek, a w konsekwencji częstych wizyt u mechanika/w serwisie i wiążących się z tym dodatkowych kosztów.
Chciałabym zapytać się czy, potwierdzacie powyższe?
Jeżeli nie, to jak ocenicie poniższy
http://otomoto.pl/ford-pu...k-C8991030.html
A może ktoś ma jakieś namiary na sprzedawaną pumę najlepiej w trójmiescie.
(silnik 1,7, preferowana srebrna).
i jeszcze prośba o zerknięcie na tę pumkę:
http://otomoto.pl/ford-puma-C9009519.html
pozdro od sąsiadki dla posiadacza czarnej pumki w Gdańsku |
|
|
|
|
michalknw
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 1096 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 06-07-2009, 14:59
|
|
|
co do Pum z 1998r nie potwierdzam... ja mam taka i nie narzekam miałem tylko jedna mała usterke kosztowało mnie to 50zł i tak nic wiecej sie nie psuje no ale mam ja dosyc krotko, trzy miesiace... |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-07-2009, 11:49
|
|
|
Też nie potwierdzam, a mam Pume z 98. Za to mam ją trochę dłużej bo jeżdżę nią już sześć lat. Z usterek - wymiana zaworu nagrzewnicy, wymiana rezystora dmuchawy. Ale to zdarza się we wszystkich Pumach, niezależnie od roku produkcji.
A co do Pum z linków:
- pierwsza: nieoryginalne radio, nieoryginalna gałka zmany biegów i rączka hamulca ręcznego, inny kolor tylnego zderzaka (na dwóch fotkach, więc to nie przypadek), brak gumy pod przednim zderzakiem, jakiś dodatkowy alarm? zabezpieczenie? (diodka przy regulacji świateł), przebieg wątpliwy, choć realny.
- druga: bak oryginalnego alarmu z podwójnym ryglowaniem, brak przebiegu, brudny fotel kierowcy, pod maską brudno, ale wygląda, że w porządku.
To tyle co zauważyłam z fotek, niech inni też pooglądają i się podzielą uwagami. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
narffanka [Usunięty]
|
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2009, 21:12
|
|
|
W sumie to nic nie widzę w niej negatywnego.
Może tylko klapa od bagażnika malowana była (albo zle światło tak pada). |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 07-07-2009, 21:35
|
|
|
Coś jest nie tak z rocznikiem, bo zegary i deska rozdzielcza są z 1997-1998 a fotele i tapicerka z 1999. IMO to Puma z początku 1999 roku, ta pierwsza przejściówka. |
|
|
|
|
Murka i Murek
pozytywnie zakręceni
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Electric Green
Dołączyła: 08 Lut 2008 Posty: 523 Skąd: Ruda Śląska / Kraków
|
Wysłany: 07-07-2009, 21:48
|
|
|
Moim zdaniem była bita w przód. Na pasie przednim żółta nalepa jest nie po tej stronie co trzeba, brak też okrągłej żółtej nalepki. No i widać nieco krzywe złożenie przedniego zderzaka A z tym rocznikiem to gościu chyba na głowę upadł...
Murka |
_________________ śląscy gniewni :
|
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2009, 21:53
|
|
|
Teraz dopiero zobaczyłem te zegary (ale ślepy jestem ) |
|
|
|
|
Agnesqa
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Thistle
Dołączyła: 06 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 07-07-2009, 22:57
|
|
|
Opoya napisał/a: | brak gumy pod przednim zderzakiem |
mam pytanko, gdzie to dokładnie jest i jak ma wyglądać?? może ktoś wrzucić fotkę i strzałeczką pokazać?
Opoya napisał/a: | oryginalnego alarmu z podwójnym ryglowaniem |
co to jest? gdzie ma się znajdować?
Sorki za podpięcie pod temat,ale chciałabym wiedzieć |
_________________
|
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2009, 23:44
|
|
|
Oryginalny alarm z podwójnym ryglowaniem można rozpoznać po tym, że jest taki czarny "cycek" na środku pasa z przodu pod maską. Drzwi się ryglują po uaktywnieniu i nie można ich otworzyć nawet od środka
Guma pod zderzakiem to jest taka czarna dokładka pod zderzakiem na dole |
|
|
|
|
narffanka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2009, 13:11
|
|
|
czyli ogólnie lipa.. |
|
|
|
|
dr.Killer
Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 115 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 08-07-2009, 20:51
|
|
|
ja tam sprzedaje czarną ale to pod Wrocławiem |
_________________ FOTKI ZE ZLOTÓW MUSTANGA
DO PRZODU BOKIEM...
|
|
|
|
|
narffanka [Usunięty]
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 09-07-2009, 15:35
|
|
|
Na 99% bita w przód. |
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-07-2009, 15:40
|
|
|
Rzeczywiście szpary z przodu są dziwnie szerokie. Bita była na bank. |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
|