Bo patrzenie tylko KM to nie wszystko. Dopiero przeliczenie KM na masę samochodu daje konkrety (pomijam teraz wykres momentu). Dlatego w lekkim aucie (Puma Lukasa) ten sam wzrost KM da dużo więcej niż w ciężkim (VW Walusia).
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
zgadza się. Tylko że Waluśiowóz ma duzo więcej do powiedzenia. Sama zmiana turbiny plus chip. Spokojnie może mu dać ponad 200 KM a koszt wciąż mniejszy niż u Lukasa
Widzę, że dyskusja idzie w najlepsze...
Będę ostro myślał po wakacjach - może coś się sensownego wymyśli. Jak kasa pozwoli może się "dłubnie" dup*, jak będzie to mocno ograniczona kwota to pewnie dam sobie spokój z samym chipem... Wszystko w swoim czasie. Jak macie jakieś sugestie - chętnie przeczytam.
Żółwik Tuptuś [Usunięty]
Wysłany: 30-06-2009, 21:16
Waluś, na forum Streetracing.pl mają 1.8T rozpracowane w tą i spowrotem . Jak tamsiedzisz - to popytaj - myślę że dostaniesz gotowe rozwiązania na zadane moce , wraz z kosztorysami i sposobem rozwiązania tematu .
Co do odczuwalności ( rzeczywistej ) przyrostu mocy o 10 KM , to w aucie nieco lżejszym niż niż Puma ( we fieście mk3 ) to sprawa była kosmetyczna . Bardziej była zauważalna poprawa krzywej momentu ( to o czym Opoya, mówiła ) związana z przyrostem 10 KM , a raczej z ciptjuningiem jaki ją spowodował .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum