Różnica jest, w końcu silnik pracuje na zupełnie innych obrotach. Spalanie tak jak napisałeś około litra różnicy
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
laurenth1981 [Usunięty]
Wysłany: 15-06-2009, 21:15
Powiem tak: jeżdżąc w trasie przy prędkościach 140-180km/h do rezerwy na pełnym baku przejeżdżałem 310km, a ostatnio zacząłem jeżdzić jak "dziadek" - czyli 90-100km/h i do zapalenia się rezerwy na pełnym baku przejechałem 405km
Ja jak w trasie lecę tak 90 - 160, przy średniej jakieś 120 - 130 to rezerwa mi się zapala po dokładnie 420 kilometrach. po czym do banku wchodzi 33 litry czyli spalanie w granicach normy 8litrów. Razu pewnego podczas majowego weekendu i wyjazdu z moją ukochaną przy spokojnej jeździe rezerwa zapaliła się po 503 kilometrach ( jazda 80 - 100/h - wycieczka krajoznawcza). Spalanie 6,8 litra spowodowało mocniejsze bicie serca - nie wiem do końca czy spowodowane to było spalaniem czy towarzystwem i przywiodło na myśl jak to możliwe pumą Moje zaskoczenie wynika z faktu iż zimową porą - nie licząc zabawy na parkingach podczas spotkań klubowych grupy małopolskiej niejednokrotnie przekraczało 13 litrów na 100. Dlatego wynik o połowę niższy wywołał spore zaskoczenie.
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
Wysłany: 17-06-2009, 22:51
adrianus napisał/a:
Spalanie 6,8 litra spowodowało mocniejsze bicie serca
To bez rewelacji. Ostatnio wracałem od kolegi z Kołobrzegu w nocy. Prędkości 80 -130 km/h. Spokojnie bez wariactwa. I oto efekt (Musiałem to sfotografować ):
Dodam że to trzy litrowa benzyna w automacie.
_________________ BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...
BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody
Coś do zabawy... jakieś AMG...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum