To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Sportowa uszczelka pod głowicę i planowanie głowicy

Speedy - 08-06-2008, 14:38

NO dobra...odgrzewamy kotleta !!!
Jak to jest z tym planowaniem naszych 1,7..??
Splanował już ktoś kiedyś u nas czapke..?? Może komuś już zdejmowali głowice..??
ZAWSZE w każdym samochodzie po zdjęciu trzeba splanować...Opoya się upiera, że u nas nie wolno i że gdzieś jest to napisane... macie jakieś potwierdzone dane..??

Pusia - 14-06-2008, 13:25

Speedy, no co Ty !

Nie wierzysz Opoyi ? :cool: :lol:

Anonymous - 14-06-2008, 20:17

Pusia, wiesz... Polak potrafi :) Serwis podaje jedno, a człowiek i tak zrobi to co chce i bedzie dobrze :) Pamietam jak pracowałem w sklepie motoryzacyjnym to przychodzili mechanicy po przeguby do jakiegoś francuza. W odpowiedzi słyszeli, ze tam sa przeguby nierozbieralne i wymienia sie je razem z półośkami, a wtedy wyciagali z gazety rozebramy przogub i mowili "jak to nierozbieralne?" :mrgreen: Tak samo jest z głowicą. Ford mówi jedno, a ludzie i tak swoje zrobia :)
Speedy - 14-06-2008, 23:40

Ha...a ja już wiem dlaczego tak jest :)
FORD pisze tak ponieważ przy splanowaniu głowicy więcej niż to dopuszczalne 0,05 znacząco zmieni się sprężanie no i oczywiście...zmienią sie parametry silnika. Dlatego NIE WOLNO tego robić.
Co innego jeśli ma to jakiś głębszy sens jak w moim przypadku gdy chciałem zwiększyć odległość pomiędzy blokiem a głowicą.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group