Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Sportowa uszczelka pod głowicę i planowanie głowicy
Speedy - 08-06-2008, 14:38
NO dobra...odgrzewamy kotleta !!!
Jak to jest z tym planowaniem naszych 1,7..??
Splanował już ktoś kiedyś u nas czapke..?? Może komuś już zdejmowali głowice..??
ZAWSZE w każdym samochodzie po zdjęciu trzeba splanować...Opoya się upiera, że u nas nie wolno i że gdzieś jest to napisane... macie jakieś potwierdzone dane..??
Pusia - 14-06-2008, 13:25
Speedy, no co Ty !
Nie wierzysz Opoyi ?
Anonymous - 14-06-2008, 20:17
Pusia, wiesz... Polak potrafi Serwis podaje jedno, a człowiek i tak zrobi to co chce i bedzie dobrze Pamietam jak pracowałem w sklepie motoryzacyjnym to przychodzili mechanicy po przeguby do jakiegoś francuza. W odpowiedzi słyszeli, ze tam sa przeguby nierozbieralne i wymienia sie je razem z półośkami, a wtedy wyciagali z gazety rozebramy przogub i mowili "jak to nierozbieralne?" Tak samo jest z głowicą. Ford mówi jedno, a ludzie i tak swoje zrobia
Speedy - 14-06-2008, 23:40
Ha...a ja już wiem dlaczego tak jest
FORD pisze tak ponieważ przy splanowaniu głowicy więcej niż to dopuszczalne 0,05 znacząco zmieni się sprężanie no i oczywiście...zmienią sie parametry silnika. Dlatego NIE WOLNO tego robić.
Co innego jeśli ma to jakiś głębszy sens jak w moim przypadku gdy chciałem zwiększyć odległość pomiędzy blokiem a głowicą.
|
|
|