Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
nawiew nagle przestał działac
Autor Wiadomość
Asvarox 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 13
Skąd: Włocławek
Wysłany: 26-12-2017, 22:39   nawiew nagle przestał działac

Siemka otoz problem wystapil na trasie nawet nie zorientowalem sie kiedy i nagle nawiew nie działa na zadnym biegu, bezpieczniki sprawdzilem sa ok, z tego co czytalem tu na forum to jakis opornik jest do sprawdzenia ale zazwyczaj jak on jest uszkodzony to wszystkim dziala zawsze 4 bieg, czy silniczek nawiewu mogl skonczyc swoj zywot?
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 27-12-2017, 13:17   

Asvarox napisał/a:
czy silniczek nawiewu mogl skonczyc swoj zywot?

Wszystko się może zdarzyć. Jeżeli bezpieczniki są dobre, w drugiej kolejności sprawdź opornik (rezystor) dmuchawy, który znajduje się pod schowkiem od strony pasażera. Tak jak mówisz, wentylator powinien działać na 4 biegu, ale mogła się stopić wtyczka czy coś i w ogóle nie dochodzi napięcie do wentylatora.

Opornik 1104100 (3).jpg
Plik ściągnięto 21 raz(y) 42,64 KB

Opornik 1104100 (2).jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 46,93 KB

Opornik 1104100 (1).jpg
Plik ściągnięto 34 raz(y) 39,59 KB

_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Asvarox 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 26 Sty 2016
Posty: 13
Skąd: Włocławek
Wysłany: 29-12-2017, 20:04   

silniczek nawiewu jest okej, opornik tak samo, zostało juz tylko sprawdzic przelacznik, jak rozebrac ta konsole srodkowa ?

Edit : a wiec tak, na wtyczke ktora idzie do przelacznika nie dochodzi napiecie a na bezpieczniku napiecie jest, jakies pomysly?

[ Dodano: 31-12-2017, 01:21 ]
pomoze ktos?
 
 
Venom_4x4 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2018, 23:26   

Hmm... ja tu na schemacie widzę sterowanie masą. sprawdzałeś czy masa jest?
Wg schematu to + masz na zacisku nr 1 na przełączniku. pozostałe to napięcia obniżone przez rezystor.
Na schemacie przy silniku jest taki symbol z falami (kurde, nie uwierzycie, ale nie mogę sobie przypomnieć co to. normalnie nie wiem, choć ze szkoły pamiętam taki znaczek). dopiero za nim masz napięcie.
_________________
Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo