Przesunięty przez: Gaydek 09-02-2013, 02:04 |
Szczęki, samoregulatory, cylinderki |
Autor |
Wiadomość |
TruSiaK
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 42 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 08-02-2013, 10:14 Szczęki, samoregulatory, cylinderki
|
|
|
Witam, wymieniam całe hamulce i przodem już się uporałem a na tyle mam mały dylemat jak to poskładać. Przy ściąganiu bębna spadł mi też regulator i nie wiem w jaki sposób był tam zamieszczony. Prosił bym o jakąś podpowiedz jak go tam zamontować bo szukałem i w Google i na YT i nic nie znalazłem wszędzie gdzie pokazują jak to złożyć regulator wygląda inaczej niż ten z pumy. Z góry dziękuje. Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 09-02-2013, 02:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 08-02-2013, 11:00
|
|
|
http://www.ford-esklep.pl...80mm-Escort/123
Tutaj masz jak mniej wiecej powinno to wygladac zmontowane jak nic Ci to nie pomoze to najwyzej skocze odkrece kolo i zdejme beben to zrobie fotke i wysle Ci |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
TruSiaK
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 42 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 08-02-2013, 17:02
|
|
|
Dzięki, już poskładane mam nadzieje że dobrze. Teraz czekam na łożyska.
Wrzucam foto jak to wygląda na pumce może kiedyś komuś się przyda:
Foto1
Foto2
Jeśli ktoś zauważy że coś jest źle założone to proszę o info, łożyska prawdopodobne dostane w poniedziałek to jeszcze zdążę sobie przeprawić przed złożeniem. |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2013, 18:46
|
|
|
Poglądowo, wymieniałem w zeszłym roku. U mnie to wyglądało tak:
To co kupione:
Uploaded with ImageShack.us
poskładane:
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
|
TruSiaK
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 42 Skąd: Wojkowice
|
Wysłany: 09-02-2013, 22:56
|
|
|
To w tym temacie chyba już wszystko są dwie wersje występujących w pumie mocowań i regulatorów szczęk. Myślę że większość osób szukających odpowiedzi na pytanie "Jak to poskładać?" znajdzie tutaj odpowiedź. Dziękuje wszystkim którzy postanowili się wypowiedzieć i pozdrawiam. |
|
|
|
|
lostlast
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 24 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 03-05-2014, 23:12
|
|
|
pytanko po wymianie kompletnych hamulców ztylu
kola powinny stanąć tak ze nie rusza czy da jechać na nich
bo u mnie po wymianie oczywiście stoi ale auto da rade jechać np: pagórka tylko na równej powierzchni stoi |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez lostlast 03-06-2014, 05:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2014, 23:41
|
|
|
Możesz napisać to po polsku? |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 16-06-2017, 19:28
|
|
|
Dla Pumek z ABS, bębnami 203mm może się komuś przyda ---> naprawa hamulców -tył
Warto tylko dodatkowo użyć smaru (łożyska, samoregulator, linka,ślizgi szczęk) o czym pan mechanik zapomniał.
Nakrętkę łożyska dokręca się momentem 235 Nm , najlepiej kluczem dynamometrycznym, a nie rurką od wideł |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|