Witam, wymieniam całe hamulce i przodem już się uporałem a na tyle mam mały dylemat jak to poskładać. Przy ściąganiu bębna spadł mi też regulator i nie wiem w jaki sposób był tam zamieszczony. Prosił bym o jakąś podpowiedz jak go tam zamontować bo szukałem i w Google i na YT i nic nie znalazłem wszędzie gdzie pokazują jak to złożyć regulator wygląda inaczej niż ten z pumy. Z góry dziękuje. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 09-02-2013, 02:04, w całości zmieniany 1 raz
Tutaj masz jak mniej wiecej powinno to wygladac zmontowane jak nic Ci to nie pomoze to najwyzej skocze odkrece kolo i zdejme beben to zrobie fotke i wysle Ci
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 42 Skąd: Wojkowice
Wysłany: 08-02-2013, 17:02
Dzięki, już poskładane mam nadzieje że dobrze. Teraz czekam na łożyska.
Wrzucam foto jak to wygląda na pumce może kiedyś komuś się przyda:
Foto1
Foto2
Jeśli ktoś zauważy że coś jest źle założone to proszę o info, łożyska prawdopodobne dostane w poniedziałek to jeszcze zdążę sobie przeprawić przed złożeniem.
Zahariash [Usunięty]
Wysłany: 08-02-2013, 18:46
Poglądowo, wymieniałem w zeszłym roku. U mnie to wyglądało tak:
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 42 Skąd: Wojkowice
Wysłany: 09-02-2013, 22:56
To w tym temacie chyba już wszystko są dwie wersje występujących w pumie mocowań i regulatorów szczęk. Myślę że większość osób szukających odpowiedzi na pytanie "Jak to poskładać?" znajdzie tutaj odpowiedź. Dziękuje wszystkim którzy postanowili się wypowiedzieć i pozdrawiam.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
Wysłany: 16-06-2017, 19:28
Dla Pumek z ABS, bębnami 203mm może się komuś przyda ---> naprawa hamulców -tył
Warto tylko dodatkowo użyć smaru (łożyska, samoregulator, linka,ślizgi szczęk) o czym pan mechanik zapomniał.
Nakrętkę łożyska dokręca się momentem 235 Nm , najlepiej kluczem dynamometrycznym, a nie rurką od wideł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum