Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 05 Lut 2017 Posty: 5 Skąd: Grodzisk mazowiecki
Wysłany: 06-03-2017, 13:27 Bardzo wysokie obroty na luzie
Hej,
Pumce falowały obroty, drgała wskazówka, więc zakupiłam bocznikowy zawór powietrza (odpowiednik krokowego), nastąpiła wymiana, a po niej przez chwilę bylo okej, a teraz jest jeszcze gorzej
Jak włączam auto, na luzie mam obroty dochodzące nawet do 4 tysięcy, ale tylko na zimnym silniku.
Dodam, że stary oryginalny jeszcze "silniczek" nie miał uszczelki, a wydaje mi się, że chyba powinien mieć?
Czy to może być jeszcze coś innego? Na zasadzie, że jedna usterka kryła drugą, i jak tej jednej nie ma, to druga wyłazi na wierzch.
A żeby sprawdzić to samej, zamówiłam taki interfejs - http://allegro.pl/pl-sdpr...6543628830.html
Z postów na forum, wywnioskowałam, że ten będzie pasować, bo każdy z was pisał o OBDII i o elm327 i w opisie interfejsu była informacja, że pasuje do pumy, a po zakupie już (wiem troche głupio zrobiłam) upewniając się napisałam im maila z zapytaniem o kompatybilność i powiedział, że nie będzie pasowało, bo puma nie ma OBDII ;/ czy to możliwe?
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-03-2017, 06:43
Odbierzesz paczkę. Sprawdzisz urządzenie i najwyżej odeślesz. Puma ma złącze diagnostyczne i raczej będzie dzialac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum