Przesunięty przez: Gaydek 24-04-2016, 10:47 |
Centralny zamek |
Autor |
Wiadomość |
Jqb
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 87 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-05-2015, 14:16 Centralny zamek
|
|
|
Witam serdecznie.
Mam następujący problem: odkąd kupiłem Pumę nie mogę jej otworzyć z kluczyka jedynie pilotem, (zamykanie z kluczyka działa) podejrzewam że mogła być wymieniona tylko stacyjka?
Kolejnym problem to to że pilot niby działa zawsze ale czasem muszę klikać po kilka razy z bliska by zaskoczył. Ktoś się spotkał z czymś takim?
Jeśli faktycznie tylko stacyjka została zmieniona to lepiej udać się do "magików" by ustawili pozostałe zamki do kluczyka czy zainwestować w coś takiego:
komputer+zamki |
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 21-05-2015, 14:26
|
|
|
lepiej ustawić bębenki pod kluczyk, na upartego sam mógłbyś rozebrać bębenek i to zrobić. |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
Jqb
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 87 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-05-2015, 15:06
|
|
|
mówisz że aż tak bardzo to nie jest trudne? |
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 21-05-2015, 16:47
|
|
|
Najlepiej jakby się Darpuslo wypowiedział w temacie. |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
Jqb
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 87 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-05-2015, 08:30
|
|
|
Ktoś mi podpowie coś na temat pilota i jego losowym działaniu? (bateria zmieniona)
Gdzie jest sterownik i jego antena? |
|
|
|
|
temek15
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 133 Skąd: Dobczyce
|
Wysłany: 23-05-2015, 14:18
|
|
|
Jqb Co do zamka to z racji tego, że mało się go używa, to ten mechanizm lubi dotykać rdza, przez co masz problem z otwarciem. Spróbuj wtrysnąć WD-40. Co do pilota to działa jak ma działać. Ma on inną zasadę działania, niż kluczyki z nowszych samochodów, ponieważ jest on na podczerwień przez co zasięg jest krótki i w efekcie musisz pilota przyłożyć do szyby. |
_________________ Dziękuję za uwagę! |
|
|
|
|
Jqb
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 87 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-05-2015, 18:46
|
|
|
Tyle,ze da sie z kluczyka zamykac wiec,wd40 srednio i jak bys zauwazyl topuma jest po lifcie i pilot jest radiowy |
|
|
|
|
kapuju
Fiesta MK5 z sercem Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 101 Skąd: okolice poznania
|
Wysłany: 24-05-2015, 08:46
|
|
|
przy wymianie baterii przyjrzałeś się czy nie ma na płytce tzw zimnych lutów? brachol kiedyś miał takie cyrki w astrze tyle że jemu się odrazu roskodowywał. "koszyczek"na baterie miał zimny lut. z kolei w ducato mam tak ze czasem nie chwyta ale jak kluczykiem lekko pukne np w drzwi to działa-tu stawiam na zaśniedziałe styki przy baterii
rdza też może być przyczyną gdy przy zamknięciu pracują wszystkie zapadki jako całość a przy otwieraniu muszą się ustawić pod wzór kluczyka,a są "złączone" z tym że opcja innych zamków jest tu bardziej prawdopodobna. |
|
|
|
|
pumbart [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2016, 14:00
|
|
|
Cześć wszystkim.
Proszę was o pomoc i poradę
A mianowicie mam problem z centralką, a dokładniej to otworzyłem pumę z kluczyka i było wszystko ok ale przez zaledwie może 1 min a po chwili zaczeła sama się zamykać i otwierać. Więc ją zamknąłem i otworzyłem jeszcze raz ale nic to nie dało bo dalej centralka sama zamykała i otwierała a wyłącza się wtedy gdy zamknę drzwi i się zamyka no ale jak otworzę to jest znów ten sam problem
Dodam jeszcze że odłączałem akumulator na chwilę ale nic to nie dało.
Czy to może być że się popsuła centralka, sterownik czy może jeszcze co innego ????
A mógł by mi ktoś powiedzieć czy zamykaniu i otwieraniu zamkiem odpowiada sterownik (centralka) a jeśli tak to gdzie ono się znajduję i jak odłączy? |
|
|
|
|
Venom_4x4
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-04-2016, 22:14
|
|
|
mam podobny problem w drzwiach kierowcy: otwieram z kluczyka, kluczyk się przekręca, zamek niby otwiera ale nie do końca i drzwi pozostają zamknięte. sterownik centralnego daje impuls na otwórz, ale coś mechanicznie się przycina i widząc zamknięty zamek sterownik daje impuls na zamknij. Przy drzwiach pasażera wszystko jest ok: otwieram kluczykiem, zamek odpuszcza, drzwi dają się otworzyć klamką. Ale kiedy przyblokowane są drzwi kierowcy to sterownik im też daje na zamknij i mam 1s na otwarcie drzwi. wchodzę, pociągam za klamkę wewnętrzną lewych drzwi, zamek się ustawia w dobrej pozycji i wszystko ustaje.
Podejrzewam że coś mechanicznie się przycina, ale rozebrałem dziś drzwi i ze 20 razy zamknąłem i otwarłem bez problemu. złośliwe dziadostwo. |
_________________ Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy. |
|
|
|
|
pumbart [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2016, 23:08
|
|
|
Ale u mnie jest tak że jak chcę otworzyć to wtedy zaczyna zamykać i otwierać tak przez chwilę do puki nie zamknę drzwi i dopiero wtedy ustaje.
A ten sterownik to gdzie on się znajduję w drzwiach kierowcy?? i jak do niego się dostać?? |
|
|
|
|
|