Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
08-01-2013, 15:39
Instrukcja czyszczenia przepływomierza
Autor Wiadomość
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 05-03-2013, 20:26   

German0s, uważaj tylko na "druciki" i delikatnie je wyczyść.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 06-03-2013, 08:45   

German0s napisał/a:
..jest szansa, że można coś tam napsuć ? :roll:


Szansa zawsze jest, rób to delikatnie, a będzie dobrze ;-)
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
German0s 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 229
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 06-03-2013, 17:55   

wejdę do Casto po tego Torxa i spróbuję to zrobić w sobotę...jeśli nigdy to nie było robione to odczuję jakąś różnicę, w sensie poprawę ? :mrgreen:
_________________
Puma..i'm lovin' IT ! :)
 
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 06-03-2013, 18:02   

German0s napisał/a:
jest szansa, że można coś tam napsuć ? :roll:
Bardzo duża
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-03-2013, 18:09   

Tak, odczujesz poprawę, ale pamiętaj o resecie komputera.
Przypominam też, że śruby to torx z bolcem.

Przy czyszczeniu bardzo uważaj na druciki (ostrożnie z dotykaniem lub tarciem, nie wolno ich naciskać), łatwo można je uszkodzić. Po czyszczeniu powinny mieć barwę stalowo-szarą. Nie używaj do tego żadnych tłustych specyfików, najlepsza jest benzyna ekstrakcyjna lub spirytus.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 06-03-2013, 18:11   

Opoya napisał/a:
ekstrakcyjna lub spirytus
badź także jagodzianka :)
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
German0s 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 229
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 06-03-2013, 19:26   

wezmę denaturat :mrgreen: "przejadę" je pędzelkiem i ? patyczkiem do uszu :wink: puści ? sorry, że tak pytam i pytam, ale wolę mieć 100% i dmuchać na zimne :mrgreen:

[ Dodano: 06-03-2013, 19:28 ]
markko napisał/a:
German0s napisał/a:
jest szansa, że można coś tam napsuć ? :roll:
Bardzo duża


ale mnie wystraszyłeś :roll:

i jeszcze jedno, bo ciasno tam, no nie ? nie wiem jaki dokładnie ten kluczyk kupić, żeby potem nie było, że za mało miejsca i się nie mieści... :grin:
_________________
Puma..i'm lovin' IT ! :)
 
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 06-03-2013, 20:52   

German0s napisał/a:
i jeszcze jedno, bo ciasno tam, no nie ? nie wiem jaki dokładnie ten kluczyk kupić, żeby potem nie było, że za mało miejsca i się nie mieści
o jaaaaaa powiem szczerze jak się boisz oddaj komuś kto to potrafi :arrow: mechanikowi

a jakbyś pomyślał to najlepiej odkręcić przepływkę razem z rurą dolotową, najpierw odpinając wtyczkę
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
screen 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 247
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-03-2015, 04:34   

Opis czyszczenia bardzo fajny. Jedyne ''ale'' to rozkręcenie przepływomierza. U mnie jedna śruba tak jak w opisie na klucz Torx 20, ale druga ma wypukły ''łeb" . Wie ktoś co z tym fantem zrobić?
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-03-2015, 08:55   

Ona jest czymś zalana (zaklejona), musisz ją chwycic jakoś za łeb i odkręcić, ewentualnie naciąc i dopiero wtedy wykręcić śrubokręt. Nie wiem dlaczego niektóre przepływomierze taka śrubę mają,a inne normalną. To samo jest w innych modelach forda
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
screen 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 247
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-03-2015, 09:29   

WieSiu dzięki :564: Śrubka nacięta, następnie pogłębiona pilniczkiem i śrubokręt odkręca ją bez problemu :grin: Może ta informacja przyda się komuś w przyszłości.
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 16-03-2015, 15:06   

Ja to czarne wydłubałem i odkręciłem normalnie torxem. :P
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-03-2015, 22:21   

mi sie nie udalo wydlubac w calosci,tak zeby bez problemu to odkrecic. I nie kojarze abym mial tam czarna mase, a raczej mialem taka dosc twarda szarą.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 17-03-2015, 10:50   

Ja miałem coś takiego:

96FP-12B579-AB.jpg
Plik ściągnięto 28 raz(y) 42 KB

_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
screen 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 247
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-03-2015, 15:09   

U mnie takie samo , ale musiałem nacinać aby odkręcić. Nie dało się pozbyć tego czarnego z góry.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo