Prędkościomierz "wariuje". |
Autor |
Wiadomość |
ar2r
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 175 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 01-01-2015, 19:27 Prędkościomierz "wariuje".
|
|
|
Witam.
Jak w temacie,podczas uruchamiania silnika wskazówka prędkościomierza "leci" do końca skali i wraca do położenia poczatkowego.Dzieje się tak średnio trzy razy na dziesięć uruchomień.Akumulator naładowany więc opcja gdy przy słabym aku wszystkie zegary lecą do końca chyba odpada.
Silnik odpala idealnie-na przysłowiowy "dotyk",pracuje równo.Skanowanie auta nie pokazało żadnych błędów.
Jeśli ktoś ma pomysła o co chodzi to proszę o info.
Dzięki. |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-01-2015, 08:49
|
|
|
Akumulator naładowany może i jest ale może też jest juz zużyty i następuje spory spadek napięcia i resetuje zegary, sprawdź akumulator u tych co je sprzedają, to jest za darmo lub max 5 zł kosztuje a będziesz na 100% pewny co robić dalej. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
Beata
BUNIA :)
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 17 Cze 2013 Posty: 179 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-01-2015, 09:24
|
|
|
Jak alternator za mocno mi ładował to wskazówki właśnie tak wariowały , jak by robił się reset |
_________________ bo babcia ma zawsze rację i już |
|
|
|
|
ar2r
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 175 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 03-01-2015, 16:25
|
|
|
W takim razie będę musiał sprawdzić stan aku tyle że u mnie sytuacja jest nieco dziwna do na maxa leci wskazówka tylko jednego zegara a nie wszystkich jak to jest w przypadku słabego aku.
Przy okazji alternator do sprawdzenia. |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-01-2015, 09:27
|
|
|
Zimne luty na zegarach? uszkodzone np kondensatory? |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
ar2r
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 175 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 14-01-2015, 18:52
|
|
|
Alternator i aku OK.
Sam już nie wiem co jeszcze może powodować takie zachowanie prędkościomierza.
WieSiu , temat zimnych lutów i kondensatorów ogarnie elektryk samochodowy czy trzeba raczej elektronika? |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-01-2015, 18:31
|
|
|
Wyciagnij zegary sam i zanies do zakładu naprawiajacego telefony, albo najlepiej RTV, oni to zrobią najlepiej. Elektrykom samochodowym bym w takich spraw nie zostawial, choć są spoko ludzie w tej branży, ale jest też sporo pseudofachowcow |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|