Zamknięty przez: Gaydek 25-04-2016, 21:59 |
Stuki przy dodawaniu gazu, problem z pilotem zamka centr. |
Autor |
Wiadomość |
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 02-12-2014, 00:00 Stuki przy dodawaniu gazu, problem z pilotem zamka centr.
|
|
|
Witam wszystkich bardzo serdecznie, na forum jestem od niedawna.
Mam małe problem z samochodem a mianowicie :
Jadąc sobie 50-60 km/h i dodająć gwałtownie gazu zawsze cos strzeli tak jak by w lewym kole ale nie jestem pewien i samochode zaczyna szarpac, sprzęgło wymieniłem miesiąc temu na sprzegło Valeo wraz z wysprzęglikiem.
Drugi problem polega na nie działąjącym pilocie zamka centralnego.
Nagle przestał działać, raz na jakiś czas dziala dobrze a po chwili znów nie.
Pilot jest radiowy.
Czekan niecierpliwie na wasze pomysły dotyczące tych usterek.
Pozdrawam. |
|
|
|
|
screen
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 247 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-12-2014, 08:36
|
|
|
Auto masz na benzynie czy masz też gaz? Sprawdziłbym poduszkę silnika, ewentualnie zobacz czy w zawieszeniu nie ma luzów .Jednak luzy w zawieszeniu nie powinny wpływać na szarpanie samochodem.Jeżeli masz gaz może być coś z zasilaniem. Może inni maja jeszcze inne pomysły?Powodzenia w usuwaniu usterki. |
|
|
|
|
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 02-12-2014, 09:09
|
|
|
Właśnie w zawieszenie wszystko jest dobrze, wiem bo nie dawno miałem przegląd i był na szarpakach.
Dziwne bo to tylko przy gwałtownym dodawaniu dodawaniu gazu . A może być to przez sondę, a może być to wina uszkodzonego przegubu? czy tego sprzęgła co nie dawno robiłem? Sam juz nie wiem |
|
|
|
|
Darkdog89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
|
Wysłany: 02-12-2014, 09:23
|
|
|
A w pilocie spróbuj wymienić bateria na nowe i przypisać go na nowo do auta. Jak coś ja mam radiowy kluczyk jak byś był blisko możemy sprawdzić czy działa mój, poznamy czy to wina pilota czy auta. |
|
|
|
|
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 02-12-2014, 10:47
|
|
|
Właśnie dziś dyłem u zegarmistrza i założył mi nową i dalej to samo, a pilota nie da sie zakodowac, wszystko jest dobrze do momentu jak wciskam przycisk na pilocie, wtedy auto nie reaguje na niego.
[ Dodano: 02-12-2014, 10:48 ]
Niestety ale troche daleko mam do Ciebie by sprawdzić... |
|
|
|
|
Darkdog89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
|
|
|
|
|
zac93
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Chorzele/Warszawa
|
Wysłany: 02-12-2014, 17:29
|
|
|
Szarpania przy dodawania gazu nie spowoduje uszkodzony przegub
Ja bym stawiał na poduszkę silnika |
|
|
|
|
screen
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 247 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-12-2014, 17:31
|
|
|
Sprzęgło raczej bym wykluczył. Miałem tak w Swifcie i tam główną przyczyną była poduszka od silnika+ regulacja lpg. Jeżeli nie masz gazu może również kończyć się pompa paliwa która nie ma wystarczającej sprawności aby podać odpowiednią ilość paliwa na wysokich obrotach . |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 02-12-2014, 19:02
|
|
|
Podłącz pod kompa i odczytaj potencjalne błędy w sterowniku Mi to 'śmierdzi' czujnikiem położenia przepustnicy. |
|
|
|
|
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 02-12-2014, 23:48
|
|
|
Co chodzi o pilot to tak jak by auto go nie widzialo, robie wszystko jak w instrukcji i wszystko jest dobrze do momentu gdzie trzeba wcisnąć przycisc, wciskami nic sie nie dzieje.
A co chodzi o ten stuk to jest tak ze jak wbijam 5-ty bieg i jakde 50-60 i dodam gwałtownie gazu to raz cos stuknie tak jak by w kole i pozniej juz nie ma stuków tylko szarpanie, gdy samochod nabiera prędkości to szarpanie ustaje.Na zimnym silniku nie ma szarpania tylok ten stuk. Czy moze byc to wina sondy bo byłem pod kompem i wyszlo ze nie działą prawidłowo.
W przyszłym teg pojade do mechanika na kontrole i jak bede cos wiedział to dam wam znać.
Ma ktoś jeszcze jakies pomysły? |
|
|
|
|
Darkdog89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
|
Wysłany: 03-12-2014, 07:38
|
|
|
Znajdź kogoś w okolicy najlepiej i sprawdź na innym pilocie rozpoznasz czy wina pilota czy samochodu. A weź wstaw zdjęcie pilota jaki masz? |
|
|
|
|
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 03-12-2014, 09:40
|
|
|
Ja mam pilot radiowy z trzena przyciskami do otwierania, zamykania i otwierania bagażnika.Pumcia ma podwójne ryglowanie drzwi i zdaje sie alarm.
Wczesniej wszystko działało z bardzo dalekiej odległości a teraz juz wcale
Zostaje mi otwieranie Kluczen |
|
|
|
|
wiertło
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo
|
Wysłany: 03-12-2014, 10:39
|
|
|
to szarpanie może powodować układ zapłonowy świece kable cewki. |
|
|
|
|
D@niel
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 03-12-2014, 11:09
|
|
|
A może być to przez sonde? |
|
|
|
|
wiertło
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo
|
Wysłany: 03-12-2014, 12:22
|
|
|
raczej nie |
|
|
|
|
|