Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
Wysłany: 25-11-2014, 15:22
Opoya napisał/a:
1. Przękręcamy kluczyk do pozycji I (Acc) i czekamy, aż dioda immobilisera przy zegarku zacznie sięświecić ciągłym światłem, wówczas przekręcamy kluczyk do pozycji 0 i wyjmujemy go ze stacyjki. System jest wówczas gotowy do programowania. Czas jaki mamy na programowanie, to 30 sekund.
2. Kierujemy pilot diodą IrDA w strone portu podczerwieni (obły przedmiot przy oświetleniu wewnętrznym w podstufitce). Wciskamy przycisk z jednąstrzałką > i czekamy, aż zapali się na chwilędioda na pilocie. Trzymając nadal wciśnięty przycisk > wciskamy ten z dwoma strzałakami >> trzy razy, puszczamy oba przyciski.
3. Led przy zegarku zamiga, co oznacza przypisanie pilota do auta.
4. Powtarzamy punkt 2 z następnymi pilotami.
5. Kończymy programowanie przekręcając kluczyk w stacyjce do pozycji II (zapłon), z powrotem do 0 i wyciągamy kluczyk ze stacyjki. Gotowe!
Witam starałem się zrobic zgodnie z instrukcją ale pojawił sie problem może będziecie w stanie mi pomóc.
Wkładam kluczyk i przekręcam na pozycje I zapala mi się czerwona lampka, wyciągam kluczyk. Naciskam i przytrzymuje przycisk otwierania w pobliżu modułu IRDA, gdy trzymam przycisk otwierania lampka na pilocie miga mi tylko raz wtedy naciskam 3 razy przycisk zamykania i nie migają mi żadne lampki ani na pilocie anie ta dioda przy zegarku. Nic się nie dzieje a włożenie kkluczyka i ustawienie w pozycje II także nic nie daje. Ktoś jest mi w stanie pomóc?
Masz Pumę z '99, więc czy na pewno masz alarm na podczerwień?
Nie "w pobliżu modułu IRDA" tylko "w stronę portu" - to (w przypadku alarmu z IrDA) zasadnicza różnica. Pilot i port muszą się "widzeć".
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
Wysłany: 25-11-2014, 20:03
Mam zmieniałem pumę w ostatnim czasie i w tej znajduje się moduł IRDA, a nie zmieniłem danych na forum. (ten czarny piździk przy lampce na podsuwitce) Czyli do czego mam przyłożyć tego pilota podczas kodowania do tego czarnego modułu przy podsuwitce?
No to zaktualizuj dane, to przecież chwila, a w takich sytuacjach jak widać bardzo się to przydaje.
Nie musisz nigdzie przykładać, tylko skierować "okiem" pilota (w tym przypadku po prostu grotem kluczyka, "oko" jest tuż obok nasady grota) w stronę tego "czegoś" w podsufitce. Wiesz przecież jak działa pilot taki jak np. do TV - tu jest dokładnie to samo.
Możesz też sprawdzić czy IrDA w pilocie działa, kierując "oko" w stronę obiektywu włączonego aparatu (może być w komórce) i oczywiście patrząc od strony od której się patrzy
Tak wygląda działający pilot widziany obiektywem aparatu (fotka dzięki Darpuslo):
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
Wysłany: 26-11-2014, 12:19
Mój kluczyk z pilotem który kupiłem na Ebayu nie posiadał "oka" dziury na diode więc przełożyłem pilota do innego kluczyka z "okiem". I tu moje zdziwienie pilot nie posiada diody w obiektywie aparatu nic nie widać i fizycznie ja tam diody w pilocie nie mam. To jak ma to się mi łączyć z IRD w samochodzie, musze do pilota załatwić sobie diode czy nie ? Pilot reaguje ale mam wrażenie że podczas kodowania nie widzi portu IRD to przez brak diody?
Czyli sprawa jasna - bez diody nie da rady, bo jak pilot ma wysłać impuls do samochodu?
IMO kup sprawny pilot IrDA, bo w tym Twoim to nie wiadomo jakie są "bebechy". Dokupisz diodę i zamontujesz, a później okaże się, że to i tak nic nie da, bo to pilot radiowy... W tych samych obudowach (dwuprzyciskowych) były piloty na podczerwień i radiowe.
Pilot musi mieć "oko" czyli diodę (a nie dziurę) od strony nasady grota, jak na fotce, którą zamieściłam.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
Wysłany: 26-11-2014, 13:39
Ok to sie kurde naciołem z tym piltem a 13 Funtów z wysyłka mnie wyniosło a na reklamacje nie wyśle bo się wogle nie opłaca. będe szukał kolejnego pilota.
[ Dodano: 04-12-2014, 15:56 ]
Kupiłem już odpowiedni pilot i sprawdziłem wysyła sygnał IRD (miga jak się patrzy przez aparat) i pojawił się inny problem
Wkładam kluczyk i przekręcam na pozycje I zapala mi się czerwona lampka, wyciągam kluczyk. Naciskam i przytrzymuje przycisk otwierania celując "okiem pilota w moduł IRD, gdy trzymam przycisk otwierania lampka na pilocie miga mi tylko raz wtedy naciskam 3 razy przycisk zamykania i lampka na pilocie miga 5 razy, ale nie miga ta dioda przy zegarku (cały czas świeci sie ciągłym światłem).A włożenie kluczyka i ustawienie w pozycje II także nic nie daje. Ktoś jest mi w stanie pomóc? Czyżby rozwalony moduł IRD ? Albo jakiś bezpiecznik od modułu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum