Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 27-08-2014, 21:14
Sugerowałem się jedynie zdjęciami nowych rezystorów i jedyne oznaczenia jakie udało mi się znaleźć to "104" i "219'C". Prawdopodobnie "104" to oznaczenie spotykane w rezystorach typu SMD, oznaczające wartość 100 kOhm ale to tylko moje domysły. Myślę, że bez problemu można wlutować w to miejsce tzw. bezpiecznik termiczny, kolega zygiboos opisał podobną operację w dziale "Sam naprawiam", do rezystora wentylatora chłodnicy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
Wysłany: 03-09-2014, 23:10
Potwierdzam, ten kawałeczek topika ma tylko za zadanie zabezpieczyć nas przed zatartym silnikiem, w razie gdyby z powodu tarcia wydzielał tyle ciepła i brał tyle prądu, że mogło by dojść do samozapłonu.
Spokojnie można kupić zwykły termiczny bezpiecznik 250V 10A 216 stopni C. Proponują go zresztą często na innych forach forda. Sporo swojego czasu się o naprawie rezystorów naczytałem jak miałem ten sam problem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum