prostownik |
Autor |
Wiadomość |
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22-11-2010, 13:24
|
|
|
Najlepszy z tego wszytkiego jest 6. Ale i tak bym zadnego nie kupil. Male mozliwosci regulacji pradu ladowania. Ja mam w swoim zakres ladowania od 0,5A do 7A. Akumulator powino ladowac sie powoli a nie szybko duzym pradem. Do laguny nie potrzeba zadnego specialistecznego prostownika wystarczy zwykly. Poszukaj uzywanego ale zrobionego za czasuow PRL-u wiekszosc ma ogromna mozliwosc regulacji pradu ladowania i dodatkowo przelacznik do ladowania aku 12V i 6V |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Cavanagh
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 30 Skąd: Włoszczowa / Lublin
|
Wysłany: 22-11-2010, 17:02
|
|
|
Polecam prostownik „BASS Poland” – seria PTC. Może nie jest tak markowy jak wyżej wymienione (notabene nazwa Poland też jest tu umowna – jest to wyrób azjatycki robiony na zlecenie polskiego dystrybutora), ale ma jedną niewątpliwą zaletę – jest praktycznie bezobsługowy, a przez to idioto-odporny. Zadaniem użytkownika jest jedynie zdefiniowanie trybu ładowania (czyli natężenia prądu) – są dwa położenia: wolno (2A) lub szybko (8A). Cały proces ładowania jest sterowany mikroprocesorowo – mamy min. zabezpieczenie przed przeładowaniem oraz pomyleniem biegunów. O zakończonym ładowaniu informuje dioda. Oczywiście jest też typowy, analogowy amperomierz.
Urządzenie jest wykonane dość starannie (m. in zaciski na biegunach w plastikowych obudowach, a nie ordynarne metalowe jak w tanich modelach), no i cena też rozsądna – ja za swój dałem coś ok. 110 – 120 zł. Co do jego bezawaryjności, to trudno mi cokolwiek powiedzieć, bo ten mój był do tej pory w użyciu raptem kilkanascie razy, ale znajomy sprzedawca, który mi go polecił twierdził, że do tej pory reklamacji nie miał. |
|
|
|
|
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 22-11-2010, 17:58
|
|
|
w lagunie problemem jest tylko nawigacja wokol ktorej trzeba obchodzic sie bardzo delikatnie bo kazdy skok napiecia moze spowodowac spalenie czytnika lub anteny, co na wlasnej skorze doswiadczylem
Mr.Maya napisał/a: | ajlepszy z tego wszytkiego jest 6 |
Mr.Maya, na jakiej podstawie sadzisz, ze jest najlepszy? po jakim parametrze to oceniles? |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22-11-2010, 21:43
|
|
|
Ma maly prad ladowania 2A. Jesli boisz sie skoku napiecia to poszukaj prostownika z filtrem. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 11-10-2013, 21:35
|
|
|
Polecam. Naładowałem nim N akumulatorów i nadal działa |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|