Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
06-02-2013, 23:59
Sposób na parujące reflektory przednie

Czy uważasz ten i podobne post za użyteczne?
Nie, post zaśmieca forum, autor pisze, aby pisać
6%
 6%  [ 2 ]
Nie, przecież można znależć rozwiązania problemów w innych działach
6%
 6%  [ 2 ]
Raczej tak, może komuś kiedyś przyda się
22%
 22%  [ 7 ]
Tak, na pewno przyda się
64%
 64%  [ 20 ]
Głosowań: 31
Wszystkich Głosów: 31

Autor Wiadomość
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 11-09-2012, 22:29   Sposób na parujące reflektory przednie

Oto mój sposób na pozbycie się parujących reflektorów przednich.

Na początek okleiłem łączenia elementów reflekotra silikonem, tak aby stał się ona na 100% hermetyczny. Z 15-letnim reflektorem różnie może to być. Zdjęcia podglądowe, jeszcze reflektory są bez silikonu. Czerwoną kreską zaznaczone są miejsca łączeń, które zalecam okleić.



Następnie dorobiłem brakujące rurki odpowietrzające reflektory z cienkiego szlaucha ogrodniczego w dwóch wariantach.

:arrow: Wariant 1. - Jedna końcówka szlaucha do reflektora, druga wlotem do ziemi, nie przykręcana niczym. Siedzi tylko w "fabrycznych obejmach".





:arrow: Wariant 2. - Jedna końcówka do reflektora, druga wlotem skierowana do plastikowej kratki, nad dolnym czarnym plastikiem zderzaka. Przy końcówce rurki zrobiłem dziurkę w środku na śrubę i skręciłem tak aby wlot powietrza do rurki był niewielki oraz ze względu na możliwość wpadnięcia owadów. Rurka przykręcona do auta w "jakiś wolny fabryczny otwór". Raczej nie polecam tego wariantu....



Rurkę do reflektora wpychamy na taką plastikową wypustkę z otworem w miejscu zaznaczonym czerwonym kółeczkiem. Jeżeli średnica rurki, szlaucha czy tam czego jest zbyt duża można wypustkę okręcić kilka razy izolacją.




Następnie umyłem auto z wszystkich much, wody nie żałowałem.
Wieczorem , kiedy temperatura spadła przyjrzałem się, czy przednie reflektory nie są zaparowane. Zero zaparowania.

Mam nadzieję, że ten post przyda się na ogólnodostępnym dziale.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Ostatnio zmieniony przez trojan6 12-09-2012, 06:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BuLaS 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 206
Skąd: Rawicz
Wysłany: 06-02-2013, 21:38   

A u mnie tak parują światła oto zdjęcie poniżej co na to poradzicie ??

http://imageshack.us/phot...7/cam00035.jpg/
_________________

 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 06-02-2013, 21:44   

a zrobiles to co napisal trojan6, ?
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
BuLaS 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 206
Skąd: Rawicz
Wysłany: 06-02-2013, 21:46   

jak narazie nie mam w planach jak się fest ociepli zabrać konkretnie za moją furę i zbieram pomocne info na moje problemy :???:
_________________

 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 06-02-2013, 21:48   

BuLaS, to napewno Ci pomoze, ja cos takiego robilem w Ibizie u Mamuski i pomoglo w 100% teraz Puma czeka na taki zabieg ale to dopiero jak kupie xenony i wypoleruje klosze
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2013, 14:16   

jakie fi tego wężyka potrzebne?
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2013, 15:15   

te wężyki powinny tam być oryginalnie, chyba że ktoś się nimi zaopiekował w Twoim wypadku
 
 
Sprinter 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 10
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-02-2013, 21:56   

dokładnie. Ja u siebie mam oryginalnie takie wężyki. Reflektory nie parują
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-02-2013, 14:30   

no ale czasem jest tak ze ktos nie ma i pytanie jakiej srednicy potrzebny będzie ten wężyk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo