Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wiertła
Autor Wiadomość
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 12-06-2012, 09:14   Wiertła

Od pewnego czasu szukam jakiś wierteł, z którymi będzie dobrze współpracowało mi się. Nie ukrywam, że chodzi o wiertła do metalu. Ostatnio kupiłem zestaw wierteł do metalu 10 szt, różne rozmiary za 30 złotych. Po około miesiącu używania po prostu połamały się. Nie wiem jednak czy to były wiertła tytanowe czy też z powłoką tytanową.

W chwili obecnej zastanawiam się nad zakupem:
http://allegro.pl/zestaw-...2382404802.html

Niemniej jednak nasuwa mi się pytanie czyjm różnią się te wiertła np od tych:
http://allegro.pl/milwauk...2408729933.html

Prosiłbym o zabranie głosu kogoś kto zna się na rzeczy i napisał co kupić.
Potrzebuję z 10 wierteł mi 4-10 do metalu. Nie chcę wydać więcej jak 100zł.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
ukochany17 
Obecnie e46M:)


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 435
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 12-06-2012, 13:50   

idź do dobrego tokarza niech ci zrobi z pół osi wiertła, będziesz miał je dożywotnie :wink:
_________________
Na zawsze razem....
 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 12-06-2012, 14:56   

ukochany17, a ile za nie zapłacę? 9 do potęgi 9999 GBP??
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-06-2012, 08:23   

z tego zestawu 170 wiertel bedziesz Pan zadowolony :D tego typu wiertla sa dosc trwale. Glownie te najmniejsze sie łamią,bo przy tym malych niezaleznie od producenta trzeba po prostu uwazac i nie przeciążać (nie moga sie zaklinować i nie wolno ich mocno cisnąć zwlaszcza pod lekkim kątem).

tych Milwaukee to troche szkoda do zwyklych zastosowań, te male tez beda sie łamać z tych samych powodow co wyżej. Ale prawda jest tez taka ze ciut szybciej nimi przewiercisz i troche wiecej razy,ale w tamtym zestawie masz wiecej wiertel,wiec nawet jak mniej wytrzymaja,to mniej Ci bedzie ich szkoda :D
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 25-06-2012, 09:54   

Kupiłem ten zestaw 170 wierteł. Sprawują się tak sobbie. 5-6 wierceń w dzrzwiach auta i się tępią. Większy nacisk kilka razy pękają. Ale, fakt faktem 170 wierteł połamać - trzeba być zdolny. Mi się to szybko raczej nie uda.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo