Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie działają kierunkowskazy
Autor Wiadomość
Zizou
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2009, 10:01   Nie działają kierunkowskazy

Mam maly problem, bowiem w pumie przestaly dzialac kierunkowskazy..
W aucie wszystko dzialalo jak nalezy, nagle na trasie gdy przyszlo do skretu okazalo sie ze nie ma kierunkow, awaryjne tez nie dzialaja, nic
Nie wiem za co sie zabrac, gdzie szukac awarii. Prosilbym o jakies wskazoweczki :shock:

Pozdroo
 
 
Dofe 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 154
Skąd: Moerkapelle
Wysłany: 09-11-2009, 10:13   

Mi się kiedyś też tak w trasie zrobiło. Myślałam, że bezpiecznik i faktycznie. Pach na stacje i wymieniam. Kierunkowskaz w prawo - działa, kierunkowskaz w lewo - bzzzt i po bezpieczniku. Jeszcze jedna próba, to samo. Kupiłam żarówki i wymieniłam po lewej stronie i działa (odpukać) dobrze. Gdzieś się chyba zwarcie na żarówkach robiło, bo przepalone nie były.
Pozdrawiam
_________________
Będę jeździć Pumą, aż do śmierci.
Mojej lub jej.
 
 
Zizou
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2009, 10:18   

i tez nic ci nie dzialalo? zadne kierunki ani awaryjki?
Bo ja w sumei podlaczalem oswietlenie dodatkowe, problem tkwil w tym ze poprawialem instalacje po kims, nie robilem jej sam od zera wiec nie wiem co tam siedzi i lipna ta instalacja byla, tyle ze po robocie wszystko dzialalo, dopiero pozniej na trasie pach i nie ma. Mam nadzieje ze to nic zwiazanego z ta instalacja, a tylko tak jak mowisz, bezpiecznik i zarowki :)
Dzieki i pozdro, bede probował :mrgreen:
 
 
Dofe 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 154
Skąd: Moerkapelle
Wysłany: 09-11-2009, 10:28   

Nic nie działało. Awaryjne, kierunkowskazy, nic. Cisza.
_________________
Będę jeździć Pumą, aż do śmierci.
Mojej lub jej.
 
 
Zizou
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2009, 10:32   

W sumie zagladalem w bezpieczniki tam pod maska i wszystkie byly dobre, chyba ze bezpiecznik od kierunkowskazow jest pod kierownica, a tam szczerze mowiac nie zajrzalem :P
 
 
Dofe 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 154
Skąd: Moerkapelle
Wysłany: 09-11-2009, 10:35   

No mi się zkopcił ten pod kierownicą ;)
_________________
Będę jeździć Pumą, aż do śmierci.
Mojej lub jej.
 
 
Szpitalniak 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 331
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 09-11-2009, 12:49   

Zizou napisał/a:
i tez nic ci nie dzialalo? zadne kierunki ani awaryjki?


Tak mi się zdaje, że to ta sama żarówka hehe :D

Dziwna sprawa, ale spróbuj zrobić to, co zostalo zapisane.
 
 
 
Zizou
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2009, 13:14   

Patrzac pod kątem awarii zarowki to jeden pies.. ale jakby spojrzec na przekazniki, przelaczniki itp. to jednak dwie osobne sprawy ;) a widzialem przypadek kiedy gosc w pumie mial awaryjki a zwyklych kierunkow nie mial.. tyle ze jemu po prostu padl ten caly przelacznik czy cus.. :mrgreen:
 
 
Dofe 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 07 Lis 2009
Posty: 154
Skąd: Moerkapelle
Wysłany: 09-11-2009, 13:49   

Widziałam taki przypadek w passacie. Kierunków nie było, bo się zepsuł przekaźnik we włączniku awaryjnych. Trzeba było tą część wymienić niestety.
_________________
Będę jeździć Pumą, aż do śmierci.
Mojej lub jej.
 
 
furria1488
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2009, 20:16   

Ja miałem ten sam przypadek w piątek jade a tu nagle kierunków niemam,ale awaryjki były,zjechałem i szukam w bezpieczkach który przepalony,a tu każdy dobry,dziwnie ale pomógł restart kompa w moim przypadku:wink:
 
 
wizi
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2009, 13:59   

opiszę ciekawy przypadek.
oddałem autko do generalki, przekułem silniczek wyciskając z pumki 110 kucyków
auto stało prawie 2 miesiące w warsztacie, przyjechałem odebrać, a tu... kierunki nie działają!
przełącznik zespolony (czyli całe ustrojstwo od migaczy, świateł i wycieraczek) jest bardzo skomplikowanym urządzeniem z dużą ilością sprężynek i przełączników, a jak postoi to... wilgnie. myślałem, że trzeba kupić na szrocie, okazało się, że 10 minut z suszarką do włosów i przełączenie czym się da (po demontażu) i wszystko wróciło do normy (a miało to miejsce 2 tygodnie temu)

może to pomoże spojrzeć na problem z innej strony

P
 
 
Paula_oriana 


Dołączyła: 31 Sty 2010
Posty: 22
Skąd: Malbork
Wysłany: 29-04-2010, 11:08   

Mój problem jest dosyć podobny- oddałam autko do lakiernika (stało tam 3 dni) i gdy przyszło do odbioru okazało się, że akumulator padł, ale prostownik poszedł w ruch i sytuacja została opanowana, a co najważniejsze wszystko sprawnie działało :)
Pojechałam na 2-3 godz. do domu- potem gdy przyszło do wsiadania do auta to nie mogłam go nawet otworzyć, bo centralny nie działał (mam dokładany). Jakoś dałam radę otworzyć kluczykiem, choć ten kręcił się w koło.
Ruszyłam, pojechałam do bankomatu- może z 500 m. Na chwile się zatrzymałam, zgasiłam silnik i jak już ponownie odpaliłam to nie działały kierunki ani awaryjne.
Bezpieczniki sprawdziłam i są wszystkie ok! (zarówno te w desce, jak i komorze silnika).
Czy ktoś może mi pomóc co się mogło stać?
Ponadto palą mi się od kilku miesięcy kontrolki SRS i ABS i auto pali mi 14 l przy 1,4 :)
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 29-04-2010, 20:24   

Jeżeli ładujesz akumulator to lepiej odłączyć klemy bo tańsze dokładane alarmy mogą się zepsuć dokładnie centralka sterująca.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 15-10-2010, 07:14   

Witam.Mam problem odnośnie migaczy.Odpukać w pumce,którą śmiga moja Żoncia dzialają baz zarzutu...puk,puk.Ja poruszam się troche gorszym modelem forda mianowicie Eskortem i tam po właczeniu kierunkowskazu poprostu sobie świeci od czasu do czasu mignie jak mu się wspomni.Podpowiedzcie proszę gdzie leży problem i jak go usunąć...pozdrawiam.
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2010, 14:51   

Najprawdopodobniej przełącznik zespolony, częsta bolączka Escortów. Albo rozebrać i sprawdzić kable (brak masy? zaśniedziałe styki? ptrzetarty kabelek?), albo wymienić na nowy.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo