Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-09-2013, 14:13
Nadkola na 99% robione - stąd inny odcień srebrnego. To nie jest wielki problem, gorzej z przodem, który na pewno był składany i malowany. Silnik 1.4 też nie jest idealnym rozwiązaniem. Ja bym odpuścił. Jaka cena z ciekawości?
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
Cena 5 tys. Mam jeszcze opcje z tego ogloszenia http://m.otomoto.pl/C3050...YYiP8dpIO2dAAAA
"Pover" ta twoja pumka jest sliczna. Ogladalem. Ale budzet nie ten... u mnie to 2 samochod w domu i chce wydac ok 5 tys. Zonie sue puma podoba wiec szukam... w gre wchodzi tez tigra ale puma ladniejsza moim zdaniem. Wiem ze ciezko bedzie ale moze...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-09-2013, 09:03
pianim, miałem ten sam "problem" Powiem szczerze, że w naszym przypadku zakup Pumy do 4 tys. na początku wydawał się bardzo ciężki do spełnienia, ale po 3 miesiącach poszukiwań udało się kupić autko za 3,5. Fakt, było zaniedbane, sprzęgło do wymiany, zawieszenie stukało, wiele drobnych detali, ale nie było bite i silnik jest w świetnej kondycji. Wzięliśmy więc, a ja zająłem się naprawami. Na dzień dzisiejszy włożyliśmy trochę ponad 800 zł, jednak różnica jest kolosalna.
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum