szpara w drzwiach |
Autor |
Wiadomość |
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-07-2012, 14:35 szpara w drzwiach
|
|
|
mam szpare przy zamkniętych drzwiach przez co mi woda leci do srodka macie jakis sposob zeby mocniej domknąc drzwi? |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 22-07-2012, 17:21
|
|
|
Mój tani sposób - gumowy młotek i jedziesz... |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-07-2012, 19:10
|
|
|
nie kapuje? |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
Wysłany: 22-07-2012, 20:18
|
|
|
Nie jestem pewien bo nie widać na foto całych drzwi i szpary na całej długości ale moim zdaniem drzwi są trochę opuszczone na końcu. Trzeba je minimalnie otworzyć i podgiąć na zawiasach trochę do góry podciągając je unosząc za koniec drzwi w górę. Pamiętaj nie rób tej operacji od razu na siłę, spróbuj lekko kilka razy podciągać/podginać opuszczony koniec drzwi do góry i za każdym razem zamykaj drzwi żeby zobaczyć efekt. Dodatkowo jak otworzysz drzwi masz tak jakby na słupku po lewej stronie regulację zamka. Możesz regulować głębokość zamykania drzwi oraz szpary góra i dół. Możliwe też, że Twoja szpara jest efektem wygiętej ramki drzwi i wystarczy dogiąć samą ramkę drzwi ku środkowi. |
_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-07-2012, 21:52
|
|
|
regulacja zamka chodzi Tobie o ten bolec w słupku przykręcony 2 torxami? |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-07-2012, 22:00
|
|
|
tak to jest regulacja jak je poluzujesz masz pewne pole manewru we wszystkie strony;p ja tego uzywam srednio co miesiac bo znowu zaczynają odstawać drzwi:) ale napewno to działa:) |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-07-2012, 22:05
|
|
|
jaki torx jest potrzebny do tej regulacji? |
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: 09-04-2013, 08:23
|
|
|
Witam
Czy mógłby ktoś zrobić jakiś step-by-step(krok po kroku) dla laika? Mam taki problem, że drzwi z obu stron były chyba wyciągane do malowania, albo coś.. No i zostały bodajże źle założone, przez co trzeba naprawdę pieprznąć drzwiami, żeby się zamknęły.. Jest to dość uciążliwe, no i szkoda mi trochę Pumby, że jej się ciągle obrywa dość mocno.. |
_________________ Moja Pumba <3
http://img809.imageshack.us/img809/2799/pumek.png |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-04-2013, 14:30
|
|
|
IMO sam nic nie zrobisz, jeśli drzwi są opuszczone, to trzeba wymienic sworznie. Kupuje się komplet (sworzeń ze śrubami), do jednych drzwi potrzebne są dwa.
Nie daj się namówić na używane, to pozorna oszczędność, trzeba kupić nowe, a przy zakładaniu nie oszczędzać na smarze (musi być gęsty). |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2013, 16:47
|
|
|
otwórz drzwi i spróbuj je delikatnie unieść, jak poczujesz luz to masz wyrobione sworznie i są do wymiany. Jeżeli luzu nie ma to wyreguluj zaczep na słupku, może lakiernik się nie przyłożył i skręcił jak leci |
|
|
|
|
mic1221
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 18 Skąd: Białowieżyn
|
Wysłany: 11-04-2013, 13:10
|
|
|
Możesz też wyregulować ramkę za pomocą dwóch śrub znajdujących się powyżej i poniżej zamka w drzwiach. Masz tam dosyć dużą możliwość regulacji Mi taka regulacja bardzo pomogła |
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: 11-04-2013, 15:38
|
|
|
Sprawdziłem luzy na drzwiach.. Z obydwu stron próbując podnieść lekko drzwi, bujam całym samochodem, więc wygląda, jakby luzów nie było..
Próbowałem "regulować" tymi śrubami, ale nie bardzo wiem jak.. Obydwie były dokręcone prawie na maksa. "Na logikę" poluzowałem trochę dolną i docisnąłem górną, ale nic się nie zmieniło. |
_________________ Moja Pumba <3
http://img809.imageshack.us/img809/2799/pumek.png |
|
|
|
|
mic1221
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 18 Skąd: Białowieżyn
|
Wysłany: 17-04-2013, 11:03
|
|
|
Musisz poluzować obydwie śruby i wtedy możesz unieść całą ramkę |
|
|
|
|
|