Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o centralny zamek w escorcie
Autor Wiadomość
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
  Wysłany: 21-03-2010, 15:35   Pytanie o centralny zamek w escorcie

Hej. Dawno mnie tutaj nie było. Pewnie dlatego że nie mam już pusi. Escortuję się teraz...

W związku z tym mam do Was pytanie. Może ktoś będzie znam odpowiedź. Mianowicie do rzeczy. W moim obecnym autku: Ford Escort Bolero I 99' 1.6 90km, hatchback przydałby się centralny zamek. Zakupiłem na allegro coś takiego...

http://allegro.pl/item938...drzwi_ford.html

Niestety po podłączeniu wszystkiego tak jak było w instrukcji nie działa tak jak trzeba. Mianowicie jak podłączę przez centralkę to nie zamyka klamka tylko trochę drga, jak podłączę jeden siłownik bezpośrednio do akumulatora to klamka aż wyrywa. Do tego mam uszkodzony zamek z prawego przodu. Nie zawsze się otwiera i to zaczyna już wkurzać...
muszę go wymienić. Pytanie do Was brzmi: czy coś takiego jak orginalny zamek prawego przodu np. z aukcji
http://allegro.pl/item931...ort_bolero.html

będzie mi działał z centralką od tego dokupionego zestawu, czy też nie koniecznie. Siłowniki dokupione działają na zasadzie naprzemiennego podania prądu, czy te siłowniki fabryczne też tak działają??
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2010, 00:18   

centralny w escorcie nie potrzebuje osobnej centralki, podpina sie go do skrzynki bezpieczników (jest miejsce na wtyczkę). Sam montowałem centralny w swoim essie (tylko że dokładałem oryginalny wyciągniety z rozbiórki) i wszystko działało ok. Zapraszam na forum www.fordescort.pl tam chłopaki na pewno Ci pomogą. Centralny w essie jest sterowany MINUSEM. masz BOLERO czyli essa z fabryki w płońsku o ile się nie myle :)

MARKKO
_________________

 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 01-04-2010, 16:46   

Niestety na ww. forum nikt się nie odzywa ;(

Mam następny problem.

Podczas zamykania szyby od strony kierowcy szyba staje mi sztorcem i się nie zamyka od strony ramki bardziej z tyłu. Zamknięcie jej jest możliwe tylko po pociągnięciu jej ręcznie do poziomu. Rozebrałem bok. I tam jest szyna i trzy takie plasticzki prowadzące ją. Niestety jeden plasticzek wyłamał się i szyba schodzi na bok. Co zrobić?
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo