Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 21-03-2010, 15:35 Pytanie o centralny zamek w escorcie
Hej. Dawno mnie tutaj nie było. Pewnie dlatego że nie mam już pusi. Escortuję się teraz...
W związku z tym mam do Was pytanie. Może ktoś będzie znam odpowiedź. Mianowicie do rzeczy. W moim obecnym autku: Ford Escort Bolero I 99' 1.6 90km, hatchback przydałby się centralny zamek. Zakupiłem na allegro coś takiego...
Niestety po podłączeniu wszystkiego tak jak było w instrukcji nie działa tak jak trzeba. Mianowicie jak podłączę przez centralkę to nie zamyka klamka tylko trochę drga, jak podłączę jeden siłownik bezpośrednio do akumulatora to klamka aż wyrywa. Do tego mam uszkodzony zamek z prawego przodu. Nie zawsze się otwiera i to zaczyna już wkurzać...
muszę go wymienić. Pytanie do Was brzmi: czy coś takiego jak orginalny zamek prawego przodu np. z aukcji
http://allegro.pl/item931...ort_bolero.html
będzie mi działał z centralką od tego dokupionego zestawu, czy też nie koniecznie. Siłowniki dokupione działają na zasadzie naprzemiennego podania prądu, czy te siłowniki fabryczne też tak działają??
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2010, 00:18
centralny w escorcie nie potrzebuje osobnej centralki, podpina sie go do skrzynki bezpieczników (jest miejsce na wtyczkę). Sam montowałem centralny w swoim essie (tylko że dokładałem oryginalny wyciągniety z rozbiórki) i wszystko działało ok. Zapraszam na forum www.fordescort.pl tam chłopaki na pewno Ci pomogą. Centralny w essie jest sterowany MINUSEM. masz BOLERO czyli essa z fabryki w płońsku o ile się nie myle
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 01-04-2010, 16:46
Niestety na ww. forum nikt się nie odzywa ;(
Mam następny problem.
Podczas zamykania szyby od strony kierowcy szyba staje mi sztorcem i się nie zamyka od strony ramki bardziej z tyłu. Zamknięcie jej jest możliwe tylko po pociągnięciu jej ręcznie do poziomu. Rozebrałem bok. I tam jest szyna i trzy takie plasticzki prowadzące ją. Niestety jeden plasticzek wyłamał się i szyba schodzi na bok. Co zrobić?
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum