Zamki fordowskie lubią się psuć. Na ogół wkładki zapychają się różnymi śmieciami oraz rdzewieją i w efekcie przestają "rozpoznawać" kluczyk.
Na szczęście wkładkę (bębenek) można na ogół rozmontować, wyczyścić, ewentualnie coś doszlifować i nasmarować. Naprawiłem w ten sposób zamek w Fieście i chciałbym teraz wsiąść się za Pumę. Jak je wymontować...?
BAGAŻNIK
W bagażniku wystarczy odchylić tapicerkę żeby "zobaczyć wkładkę". Wygląda jakby była przynitowana. Wymontował to ktoś kiedyś? Jak się za to zabrać? Może da się "na miejscu" w bagażniku wyjąć tylko sam bębenek bez pozbywania się nitów?
DRZWI
Nie ściągałem jeszcze tapicerki drzwi ale czy po jej zdjęciu da się łatwo wymontować wkładkę? Jak ktoś to robił proszę o informację?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 196 Skąd: Poznań City
Wysłany: 03-03-2010, 17:37
Ja demontowałem cały zamek z drzwi i musze przyznać, że dostęp jest katastrofalny. Najpierw trzeba było ściągnąć tapicerke, potem ramke od drzwi (mocowana na 2-3 śruby z boku), potem szybe (mocowana na środku na takiej szynie), i potem troche trzeba się pomęczyć by usunąć osłone zamka. Taka gruba blacha która zapobiega dostaniu się do zamka. Ciężko ją wyciągnąć bo ledwo się tam mieści a wsadzić spowrotem jeszcze gorzej Jak to odkręcisz to bedziesz mieć dostęp do bębenka który po zdjęciu tej osłony i kilku bodaj śrubek jest dostępny miłej zabawy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum