Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin forum
Autor Wiadomość
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 24-11-2010, 21:28   Regulamin forum

Regulamin forum KFP

Postanowienia ogólne
§1
1. Jeśli chcesz korzystać z tego forum, musisz przywitać się z nami, przedstawić siebie i swoje auto. Zrób to w specjalnie założonym do tego celu dziale forum, http://klubpumy.pl/viewforum.php?f=154 .
2. Od użytkowników forum oczekujemy kulturalnego zachowania i wzajemnego szacunku. Wszelkiego rodzaju kłótnie lub spory prosimy załatwiać poprzez PW (prywatna wiadomość), a nie na forum. Konta użytkowników, którzy dadzą dowód na to, że nie potrafią żyć w społeczności jaką niewątpliwie jest nasz Klub, mogą być usuwane.
3. Nikt nie może pouczać ani piętnować innych (w szczególności nowych) użytkowników forum. Tylko administrator i moderator może zwrócić uwagę innemu użytkownikowi forum, który postąpił niewłaściwie, aby zachowywał się zgodnie z regulaminem.
4. Przekleństwa nie będą tolerowane, nawet gdyby były wyrazem radości lub zachwytu. Mile widziana autocenzura.
5. Skargi na użytkowników forum prosimy kierować do administracji.

Pisanie na forum i dopisywanie się do list
§2
1. Zanim utworzysz temat z pytaniem, użyj opcji "Szukaj" (być może na forum już jest odpowiedź na Twoje pytanie).
2. Jeżeli znajdziesz w archiwum interesujący Cię temat, w którym jednak nie będzie odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania, nie zakładaj nowego wątku na ten sam temat tylko kontynuuj wątek już rozpoczęty. Nie ma zakazu "odgrzewania starych kotletów", czyli pisania w dawno zapomnianych tematach.

§3
Tworząc temat, zastanów się do którego działu forum będzie pasował, moderatorzy unikną kłopotów z przenoszeniem, a użytkownicy z szukaniem swoich postów.

§4
Tytuł nowego tematu powinien być jasny, zrozumiały i konkretny; pisany małymi literami (pierwsza wielka - jak w zdaniu), bez kropki. W razie nie zastosowania się do tego, użytkownik może zostać poproszony o zmianę tytułu.

§5
1. Jeżeli chcesz skomentować ostatni post, nie cytuj go. Wyjątek dotyczy cytowania selektywnego, czyli cytowania fragmentu ostatniego postu (cytowanie selektywne uzasadnione jest w przypadku komentowania dłuższych wypowiedzi).
2. Forum KFP to polskie forum i dlatego wymagamy od użytkowników posługiwania się poprawną polszczyzną. Przed umieszczeniem na forum posta, sprawdź ortografię, gramatykę i pisownię. Pamiętaj, że forum służy porozumiewaniu się pomiędzy ludźmi, niezrozumiała forma przekazu przeczy tej idei. Osoby mające problem z poprawną pisownią w języku polskim proszone są o korzystanie z przeglądarek internetowych wskazujących użytkownikowi błędy, które popełnia (przeglądarki z modułem sprawdzania pisowni).
3. Na forum nie krzyczymy - obowiązuje zakaz używania WIELKICH LITER (zanim napiszesz cokolwiek na forum, wyłącz Caps Lock).
4. Czerwony kolor tekstu w temacie i w treści posta jest zarezerwowany dla administracji forum.

§6
Jeśli zdarzy się sytuacja, że zapomniałeś dodać coś do swojej wypowiedzi - zamiast tworzyć nowy post, skorzystaj z funkcji "Edycja".

§7
1. Forum to nie chat, ani miejsce do nabijania postów. Kolejne posty mają wnosić coś nowego do tematu.
2. Posty niezwiązane z tematem mogą być usuwane, notoryczne łamanie tego punktu grozi ostrzeżeniem.
3. Jeśli stwierdzisz, że Twój komentarz jest potrzebny, jednak nie wnosi nic nowego do tematu lub masz dodatkowe pytanie związane z wątkiem, ustaw czas wygaśnięcia postu (szczegóły: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2935 ).
4. Pisanie dwóch takich samych lub bardzo podobnych postów w dwóch różnych tematach jest zabronione.

§8
1. Treści rasistowskie, szowinistyczne, pornograficzne i inne treści zabronione przez prawo, a także nawoływanie do przemocy są zabronione.
2. Na forum zabrania się propagowania szeroko pojętego piractwa. Zabrania się reklamy i sprzedaży wszelkiego rodzaju przedmiotów o nieudokumentowanym pochodzeniu za pośrednictwem forum. W przypadku pojawienia się takiej działalności, osoby odpowiedzialne za forum poinformują o tym odpowiednie służby.
3. Na forum, poza działem Ogłoszenia i Oferty rabatowe dla Klubu, zabrania się prowadzenia działalności komercyjnej. Wszelkiego rodzaju indywidualne ogłoszenia (kupię, sprzedam, zamienię) należy umieszczać w dziale Ogłoszenia z zastrzeżeniem regulaminu działów Kupię i Sprzedam. Wszelkiego rodzaju ogłoszenia sklepów i hurtowni należy umieszczać w dziale Oferty rabatowe dla Klubu z zastrzeżeniem wymogów tego działu.

§9
1. Zdjęcia, których rozmiar przekracza 50 kB umieszczamy w postach za pomocą strony http://imageshack.us (tutaj znajdziesz instrukcję umieszczania zdjęć na imageshack.us) lub innych tego typu serwisów.
2. Maksymalny rozmiar obrazka w podpisie to 700x100 pikseli i 50 kB. Każdy użytkownik forum może zamieścić tylko jeden obrazek o niekomercyjnej treści.
3. Maksymalny rozmiar zdjęcia w profilu to 200x100 pikseli i 39 kB.
4. Maksymalny rozmiar Avataru to 100x100 pikseli i 100 kB.

§10
Długie linki skracamy za pomocą strony http://www.tinyurl.pl/ itp.

§11
Dopisując się do listy (w szczególności z zamówieniem gadżetów lub wpłatami za zloty) na której są już wytłuszczone nicki osób, które dokonały płatności, kopiuj listę w taki sposób, aby zaznaczenia nie zostały usunięte, jak również, aby poprzednia lista nie uległa zmianie. Najłatwiej jest to zrobić cytując osobę, która w poprzedzającym poście zawarła listę.

§12
1. Zapisując się (w szczególności na ostateczną listę zamówień na gadżety, listę uczestników zlotu lub osób opłacających wszelkiego rodzaju składki) użytkownik zobowiązany jest do uregulowania płatności w wyznaczonym w danym temacie terminie.
2. W przypadku nieuregulowania płatności w terminie, użytkownik otrzyma bezterminowe ostrzeżenie.

§13
Jeżeli założony przez Ciebie temat lub napisany przez Ciebie post będzie sprzeczny z regulaminem, zostaniesz poproszony przez obsługę forum o dokonanie zmian. Jeśli tego nie zrobisz, Twój temat zostanie zamknięty do momentu poprawienia go przez Ciebie. To samo dotyczy postów, z tym że jeśli post nie zostanie poprawiony w ciągu 24h, może zostać usunięty. W przypadkach braku reakcji na uwagi administracji, użytkownik może otrzymać ostrzeżenie.

Masowa korespondencja
§14
1. Rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie co jakiś czas e-maila z tzw. masową korespondencją czyli klubową pocztą.
2. Tzw. masową korespondencją informujemy klubowiczów o klubowych sprawach.
3. Prośby o rozesłanie spamu nie będą nawet rozpatrywane.

Konta użytkowników forum
§15
1. Konta użytkowników, którzy zarejestrowali się na forum a nie uczestniczą czynnie w życiu klubu ani w życiu forum, w szczególności nie logowali się na forum w ciągu 3 miesięcy od rejestracji, nie napisali postu w ciągu 6 miesięcy od rejestracji, nie napisali postu przez ostatnie 12 miesięcy, nie logowali się na forum przez ostatnie 12 miesięcy, mogą być usuwane.
2. Konta użytkowników, którzy podczas rejestracji na forum lub w trakcie dokonywania zmian w Profilu podali błędny adres e-mail, który uniemożliwia kontakt z nimi, mogą być usuwane.
3. Prośba o usunięcie konta użytkownika forum musi zostać przesłana z adresu e-mail, który użytkownik forum podał w swoim profilu na adres admin@klubpumy.pl .

Postanowienia końcowe
§16
1. Zarówno Klub Forda Pumy, jak i administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treść i wartość merytoryczną prezentowanych na forum wypowiedzi.
2. Osobami uprawnionymi do dokonywania wiążącej wykładni regulaminu są administratorzy forum.

§17
1. Korzystając z tego forum akceptujesz jego regulamin oraz regulaminy poszczególnych działów (w szczególności działów Kupię, Sprzedam). Jeżeli nie godzisz się z treścią regulaminów, nie wchodź na forum, ani z niego nie korzystaj.
2. Za nieprzestrzeganie regulaminu użytkownikom grożą kary, o których surowości (w szczególności słowne upomnienie, ostrzeżenie, w skrajnych przypadkach zablokowanie możliwości pisania na forum) decyduje zawsze administrator lub moderator. Ostrzeżenia, z zastrzeżeniem §12 punkt 2, obowiązują przez 12 miesięcy.
3. W skrajnych przypadkach notorycznego łamania regulaminu, posty lub tematy użytkownika mogą zostać usunięte, użytkownik dostać ostrzeżenie, zakaz pisania na forum lub jego konto może zostać usunięte.


_____________________________________________________________________________________
ostatnia aktualizacja regulaminu: 18.08.2013; uszczegółowiono paragraf 15 poprzez dodanie punktu 3
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo