Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 445 Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-04-2009, 15:56 Zewnętrzny obieg powietrza
Hej, szukałem tego wczoraj na forum jakieś 2h i w dalszym ciągu nie wiem gdzie może coś na ten temat być. Chociaż kojarzę że obiło mi się to kiedyś o oczy...
Ale do rzeczy, chodzi mi o przełącznik cyrkulacji powietrza. Mam taki super motyw w autku, że jak chcę nastawić tak żeby powietrze zasysane było z zewnątrz, naciskam przycisk i nic, pracuję na obiegu wewnętrznym... czasem coś mu się odwidzi i słychać tylko jakiś stuk z prawej strony, jakby ze schowka (coś się przestawia) i dopiero wtedy dmuchawa zaczyna pracować intensywniej. :[ Ktoś mi powie co to za krzywa akcja? Gdzie szukać przyczyny usterki, bo to trochę męczące jest
_________________ Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
Przycisk włączony oznacza wewnętrzny obieg powietrza a nie zewnętrzny. Zewnętrzny ma każda auto. Jesli nie zawsze działa i słyszysz że coś się blokuje to pewnie klapa odcinająca obieg.
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 445 Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-04-2009, 19:48
Boogie, myślałem że to zewnętrzny jest, jak mam przycisk włączony bo tak dość solidnie wieje jak jest włączony (o ile działa) ...da się jakoś dostać do tej klapy, bo nawet nie mam bladego p[ojęcia w którym miejscu ona się znajduje
_________________ Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum