rafalski69, przecież to było napisane w cudzysłowie... A je nie mam już siły po raz kolejny pisać, że sonda musi mieć dostęp do "świata" zewnętrznego. Taka przenośnia tłumaczy nie wnikając w szczegóły (które już opisywałam nie raz).
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 10 Lis 2010 Posty: 235 Skąd: Mława
Wysłany: 04-09-2012, 20:21
Tak naprawdę nie wiem czy to wina jednej czy drugiej rzeczy więc dokładnie nie wiedziałem gdzie napisać. Sprawa polega na tym że wymieniłem sondę lambda oraz silniczek krokowy. Przy każdym zatrzymaniu się auto chodzi dobrze przez 3s a następnie zaczyna się falowanie obrotów i nierówna praca silnika, jest moment za ma ochotę nawet przygasnąć. Przy dodanie gazu potrafi złapać 1.5 tys obrotów i tak trzymać, zaś przy próbie wrzucenia jedynki automatycznie obroty statkują się i jest jak wiadomo dobrze. Jadąc nie wyczuwam jakichkolwiek problemów. W czym tkwi problem ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum