200N są podobno za słabe (chociaż takie występują w pumach przed liftem i bez spojlera)
210N to są takie, które na bank będą trzymac klapę, i nie będziesz musiał pchac jej do końca, by się klapa otworzyła.
215 (mam i ja ) otwieraja mi klapę same (tzn wciskam przycisk w lampie, a klapa się otwiera sama). Tyle, że klapa otwiera się powoli (wolniej niż u Pusi - ale sie otwiera).
Nie otwieram bagażnika codziennie, więc czasem jak przez parę dni uszczelki sie "zalepią" i wcsnę przycisk, to muszę lekko pchnąć klapę by się otworzyła. Jeśli otwierał byś ja codziennie, to otwierała by się sama (pod warunkiem, że nie masz spojlera).
Tu sie powtórzę - jesli chcemy jakies mega mocne - 300N czy więcej - trzeba szukac innych wynalazków o takiej samej długości i skoku, ale innej mocy (skonstruowanych do innego auta).
Wybór nalezy do Ciebie. Pamiętaj, że jak kupisz np 300N to będziesz musiał użyć dużo siły, żeby klapę zamknąć (!).
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 23-02-2009, 19:42
Słoodzik napisał/a:
Sztuka w fakrosno kosztuje 66,23zł.
No a na jednej nie pojedzie do góry to ja nie wiem dlaczego oni wszyscy sprzedają pojedynczo, ja moje już troszkę przerobiłem i klapa nie spada ale ciężej sie podnosi
_________________
Franek [Usunięty]
Wysłany: 23-02-2009, 19:43
Aha, bo za takie, które w ich ktalogu wystyepują jako do pumy zapłaciłem 48.80 za sztukę.
Tyle, że to są 215.
Ale nie miałem zamysłu miec mocniejszych. Chociaż jestem zadowolony i podoba mi się to.
Sharky, więc skoro są 220 o takiej samej długości i skoku, to weź takiej ajk ma Słoodzik.
Słoodzik - może pamiętasz ich nr katalogowy? To ulatwi innym sprawę.
Siłowniki o mocy 215N do pumy w firmie FA Krsono mają oznaczenie 23425.
COCKIN
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 83 Skąd: Bytom
Wysłany: 23-02-2009, 21:54
sharky wyslal ten link http://allegro.pl/item553..._01r_kombi.html i nikt nie odpowiedzial czy by to zapasowalo:) tez chcialbym mocniejszee zeby klapa fajnie szla do gory choc nie mam spoilera
COCKIN
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Kwi 2007 Posty: 83 Skąd: Bytom
Wysłany: 23-02-2009, 22:32
wiec teoretycznie powinny zapasowac? ciekawe jak z mocowaniem czy te same
Franek [Usunięty]
Wysłany: 23-02-2009, 22:35
Mocowania są kulkowe zarówno na karoserii jak i na klapie. Więc do takich mocowań bierzcie silowniki.
W FA Krosno dostałem komplet (4sztuki) nowych zaczepów kulowych za free.
Shakira [Usunięty]
Wysłany: 24-02-2009, 10:05
sharky, ja swoje mam od marca ubiegłego roku. W zimie i tych mrozach jakie były ostatnio zachowuja sie bardzo prawidlowo.
Seryjne silowniki mialy 200N i sa nie wystarczajace,bo z czasem na glowe klapa spada, ja mam zamontowane 210N i jeszcze bez spojlera klapa strzelala w gore sama dosc szybko, dlatego Pusia w te pedy pojechala i zalozyla do siebie te mocniejsze. Dlatego smialo polecam 210N, bo sa wystarczajace i spelniaja oczekiwania nawet ze spojlerem, no dobra moglyby byc ciutke mocniejsze takie 220N, wiec smialo takie bierz.
Franek [Usunięty]
Wysłany: 24-02-2009, 10:13
Shakira, wszystko jest ok. Ale skoro teraz mozna kupic 215N zamiast 210N to lepiej wziac 215.
Ja nie zmieniałem siłowników po to by klapa się sama otwierała. Po prostu stare siłowniki nie trzymały mi już klapy. Dlatego teraz mam nowe.
Mi wystarcza i jestem zadowolony.
Klapa otwiera się sama.
Ale powtarzam setny raz. Jeśli przez tydzień nie otwieram bagażnika, jest mróz i uszczelki się zlepia, to może się zdarzyć, ze klapa sama się nie otworzy i trzeba będzie jej pomoc.
W lecie pewnie będzie otwierała się bez przeszkód i to zawsze.
Zamykając moje wypowiedzi w tym temacie. 215 same otwierają klapę, są dostępne po rozsądnych pieniądzach i ja jestem osobiście z nich zadowolony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum