Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
26-09-2008, 13:47
Alu Ringi do zegarów
Autor Wiadomość
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-02-2006, 17:35   

trzeba wyciągnąć przełączniki - inaczej nie wyjdzie. Wystarczy odkręcić jedną śrubkę i wypiąć kostki - roboty na cała minutę ;)
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 04-02-2006, 17:41   

Udało się wyjąć licznik, w tej chwili czekam aż klej wyschnie.
Oczywiście zawsze muszę mieć jakieś przygody jak coś sobie dłubię więc i tym razem nie było inaczej... Okazało się, że ringi nie są idealnie dopasowane... są minimalnie mniejsze niż otwory dla nich... Mam nadzieję, że mimo to klej złapie na obwodzie i będzie się trzymać... :roll: Mimo wszystko ringi wyglądają super 8)
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-02-2006, 00:28   

Pass ja rowniez demontowalem obudowe i kombaj , zeby wyjac licznik
nie napisalem tego nigdzie ????? hmmmm dziwne
a co do klejenia ringow
to nie wiem jaka ty masz wersje
ale ja dostalem ringi , gdzie z tylu na calej dlugosci szla taka " listewka "
ktora wystarczy , ze zaklepalem
nic na klej nie robilem
ale czekam na fotki
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 05-02-2006, 00:33   

Kurzki napisał/a:
Pass ja rowniez demontowalem obudowe i kombaj , zeby wyjac licznik
nie napisalem tego nigdzie ????? hmmmm dziwne


Hehe, nie wspomniałeś o tym, ale poradziłem sobie :wink:

Kurzki napisał/a:
a co do klejenia ringow
to nie wiem jaka ty masz wersje
ale ja dostalem ringi , gdzie z tylu na calej dlugosci szla taka " listewka "
ktora wystarczy , ze zaklepalem
nic na klej nie robilem


W moich ringach nie było żadnej listewki... musiałem użyć "Kropelkę"... która stanęła na wysokości zadania 8)
Przy okazji odkryłem, że padła mi jedna dioda oświetlająca zegary... jak ją wymienię to poskładam wszystko i zrobię fotki.


Ringi onboard :)



Zdjęcie bez flasha bo z flashem jest bardzo jasno i słabo widać. Nie wymieniłem jeszcze jednej diody oświetlającej zegary...
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 25-02-2006, 16:08   

Mam jeszcze pytanie: Czym usunąć plamę po "Kropelce" z plastkikowej szybki zegarów :?:
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 26-02-2006, 09:01   

Pass chyba tylko wymianą szybki,będzie trudny orzech do zgryzienia
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 26-02-2006, 17:57   

Hmmm... może jakimś bardzo drobnym papierem ściernym?
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-02-2006, 19:44   

Nie jestem pewny ale kropelka chyba pod wpływem w miarę gorącej wody kruszeje.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-02-2006, 20:20   

chyba tak jest Boo...pod wpływem ciepłej wody albo można spróbować jakimś rozpuszczalnikiem co? przecież to tylko klej...musi w końcu dac za wygraną :)
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 26-02-2006, 20:34   

Boogie napisał/a:
Nie jestem pewny ale kropelka chyba pod wpływem w miarę gorącej wody kruszeje.


Patriqs napisał/a:
chyba tak jest Boo...pod wpływem ciepłej wody albo można spróbować jakimś rozpuszczalnikiem co? przecież to tylko klej...musi w końcu dac za wygraną


Dzięki Panowie, spróbuję gorącą wodą... Rozpuszczalnikiem trochę boję się operować na szybce plastikowej... nie będzie przebarwień?
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-02-2006, 21:39   

Passenger napisał/a:
Rozpuszczalnikiem trochę boję się operować na szybce plastikowej... nie będzie przebarwień?


no w sumie to mogą być...ale ciepła woda powinna dać radę...pozdro Pass
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2009, 02:01   Re: Alu Ringi do zegarów

Kurzki napisał/a:


Dido-Tuning - sklep oferujący m. in. obramówki na zegary do Pumy.
WWW & sklep on-line: http://dido.win.pl/sklep/



Mamy u nich klubowe rabaty ? ;)
_________________

 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2009, 16:20   

Jak w zeszłym roku kupowałem u nich aluramki to nie dali mi rabatu, bo powiedzieli ze to musi byc zbiorowe zamówienie. Pozatym pamietam,, ze byli bardzo niemili... :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo