Hamulce tarczowe z tyłu |
Autor |
Wiadomość |
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 05-06-2010, 05:33
|
|
|
A co zrobiles z przednimi wymieniales je na wieksze. Bo mija sie z celem wymiana z tylu na tarcze jesli na przedniej osi nie znajda sie wieksze tarcze. Zly rozklad sil hamowania. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 05-06-2010, 17:20
|
|
|
Dokładnie. Na szczęście łatwiej jest wymienić przednie hamulce na większe (np. z Fiesty ST) niż przerobić tył. |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 03-02-2014, 22:45
|
|
|
Odświeżam temat, czy ktoś coś próbował z tarczami z tyłu ? |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
rapart
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-02-2014, 08:09
|
|
|
Tylko teoretycznie tył nie odpowiada w dużej mierze za hamowanie, a za stabilizację podczas pracy przodu. To właśnie przód jest najważniejszy, a tył jest tylko dodatkiem. Jeśli z przodu ktoś zmieni zestaw na 300 mm i więcej, to robienie tyłu ma sens, ale przy seryjnym przodzie? Moim zdaniem bez sensu, chyba, że komuś zależy na wyglądzie... Wiem, znowu nie Puma, ale tok myślenia jest identyczny - w Colcie z tyłu mam bębny, a na przodzie tarcze 282mm z zaciskami 2-tłoczkowymi z EVO III i zestaw pracuje po prostu idealnie Przód jest najważniejszy, rozmiar ma znaczenie - tutaj powinna się skupić cała uwaga. |
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 04-02-2014, 10:42
|
|
|
Ja - jak wiadomo - poprzestałem na wymianie przodu (mam zestaw z Fiesty ST150 + stalowy oplot + DOT 5.1). Tyłu nie ruszam, bo moim zdaniem nie trzeba. Przód hamuje. Zdaje się, że w UK też nie ma wielkiego ciśnienia na wymianę bębnów na tarcze. Ale jak komuś bardzo zależy, to niech przeciera szlaki i walczy z ABSem . |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 04-02-2014, 15:41
|
|
|
dzięki panowie na odpowiedz Gaydek, też mam taki zamiar, ale sam wiesz jak trudno jest dostać taki zestaw jak by ktoś coś wiedział, o fieście na szrocie, albo po prostu o samych zaciskach, i dał znać to był bym wdzięczny |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 04-02-2014, 16:15
|
|
|
slawek535, Były ostatnio na allegro zaciski kompletne za 250zł Chyba nawet od tego samego gościa co ja mam. |
_________________
|
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2014, 16:24
|
|
|
slawek535, dogadaj się z facetem odnosnie ceny. Mi powiedział ze 500zł za zaciski, jarzma p/l ale postaraj sie zbić z ceny. Ja narazie z pewnych powodów musze sie wstrzymac z zakupem.
http://allegro.pl/zwrotni...3930768927.html |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 04-02-2014, 18:00
|
|
|
dzięki |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
ziomek202
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: 16-11-2016, 17:02
|
|
|
a co ze swapem z forda focusa MK1 piasta i reszta gratów i fiesta ST MK6 czy sama piasta z osprzętem czy można kompletna belkę wsadzić ?? i co z korektorem siły hamownia ? czy trzeba wymienić cale serwo pompy hamulcowej ?? nikt nic nie pisze konkretnie tylko tyle co znajda info w google |
|
|
|
|
Venom_4x4
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-11-2016, 21:44
|
|
|
w wakacje podam ci konkrety |
_________________ Nie bierz życia na serio - i tak nie wyjdziesz z niego żywy. |
|
|
|
|
|