Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Paź 2014 Posty: 19 Skąd: Wejherowo
Wysłany: 11-11-2014, 20:31
Zdjęcia się pojawią...jak będę miał chwilę by coś cyknąć Wychodzę do pracy - ciemno. Wracam - ciemno. A pomiędzy tyle do zrobienia...ehhh...
Ale coś czuję że jutro droga powrotna mi się nieco wydłuży, trzeba będzie nieco pośmigać
[ Dodano: 16-11-2014, 14:06 ]
Coby nikt mi nie zarzucił że jestem gołosłowny, wrzucam parę zdjęć pumy. Pomimo paskudnej, zimnej pogody udało się znaleźć chwilkę by w dzień coś cyknąć.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Paź 2014 Posty: 19 Skąd: Wejherowo
Wysłany: 16-11-2014, 21:45
Ukradli!
A poważnie to nie było, ponoć już od kilku lat ta Puma jeździ bez nich. Całość oświetlenia tylnego działa, pozyskanie nowych jest na liście "to do", ale są póki co pilniejsze rzeczy
PS. Nie wie ktoś gdzie można dostać oryginalną gałkę zmiany biegów w dobrym stanie? Czy polować na allegro?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Paź 2014 Posty: 19 Skąd: Wejherowo
Wysłany: 16-11-2014, 22:04
Jazda z kloszami też nie gwarantuje szczelności
Taki wniosek mi się nasunął przy oglądaniu różnorakich pum - wszędzie kurz, pył albo mokro.
Przyznam że nie wiem, póki co nie zaobserwowałem efektów nieszczelności. Jest to jeden z tych "punktów nerwowości" które staram się obserwować po zakupie nowego auta. Coś się zacznie dziać, zakupię nowe, na allegro nieco ich jest.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-11-2014, 22:26
Zgadza się, Jazda z kloszami też nie gwarantuje szczelności, o ile lampy są nieszczelne. W swojej Pumie mam uszczelnione lampy i czyściutkie w środku. Zero kurzu, parowania. To samo tyczy się przednich lamp, które po polerowaniu i regeneracji soczewek zostały również uszczelnione
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
deejay [Usunięty]
Wysłany: 16-11-2014, 23:44
Grim masz nie oryginalną? Jeśli ory to można samemu wypolerować, nawet zmasakrowane ludzie na forum na błysk polerowali
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Paź 2014 Posty: 19 Skąd: Wejherowo
Wysłany: 17-11-2014, 07:24
Mam nieoryginalną, taką nieco przekombinowaną, "bajerancką". A ta oryginalna akurat mi się bardzo podobała, będę musiał upolować.
Słoodzik napisał/a:
Zgadza się, Jazda z kloszami też nie gwarantuje szczelności, o ile lampy są nieszczelne. W swojej Pumie mam uszczelnione lampy i czyściutkie w środku. Zero kurzu, parowania. To samo tyczy się przednich lamp, które po polerowaniu i regeneracji soczewek zostały również uszczelnione
I pewnie prędzej czy później też mnie to czeka, z przodu potrafią nieco zaparować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum