Przesunięty przez: Gaydek 26-09-2008, 13:47 |
Alu Ringi do zegarów |
Autor |
Wiadomość |
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-04-2005, 14:13
|
|
|
Boogie napisał/a: | Kurzki masz pierwszą Pumke Ghia |
A dlaczego Ghia , nie kumam ?
Ma ktos zdjecia tych okraglych zegarow ? |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 19-04-2005, 16:48
|
|
|
Kurzki napisał/a: | A dlaczego Ghia , nie kumam ? |
Bo te ringi to taki exclusive . |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 19-04-2005, 23:55
|
|
|
Dostałem odpowiedź z firmy Dido Tuning:
"witam, tak mamy zegary, co prawda z escorta z tego roku, jezeli poprzedni
licznik był taki sam to pewnie te też, ramki są 3: środkowa wieksza i 2
mniejsze."
Czyli prawdopobnie do Pumek od 1999 r. mogą pasować ringi z Escorta... muszę wymierzyć liczniki i wyślę prośbę, żeby porównali wymiary. |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-04-2005, 08:47
|
|
|
no jakby udalo sie dopasowac - a mysle , ze sie uda
to bedzie wygladalo jeszcze lepiej niz w przypadku starszych wersji zegarow
ale cena ciut wzrosnie |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-08-2005, 11:40
|
|
|
Kurzki: zapodaj opisik jak rozmontować te zegary bez zdejmowania kierownicy..:P Bo ja nie mam jakoś pomysłu:P A bez pomysłu to sie zwykle jakimś zonkiem kończy:P |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-08-2005, 13:44
|
|
|
a wiec tak :
- demotujesz srebna ramke ktora otacza zegary - czyli ta w ktorej sa przyciski i nawiew
dwie sruby przy liczniku u gory i jedna ukryta w prawym rogu pod zaslepka
- licznik przykrecony jest na cztery sruby - wykrecasz
- otwierasz maske , pod maska szukasz dosyc grubej sztywnej linki ktora biegnie od licznika do skrzyni - odkrecasz ja - pozwoli to Ci wysunac licznik na tyle aby wlozyc do srodka reke
- po wlozeniu reki wychaczasz dwie kostki podlaczeniowe , pomiedzy nimi jest doprowadzona w/w linka , ktora tez musisz wychaczyc - wszystko jest na zaczepy , wiec uwazaj aby nie polamac
- jezeli terasz juz masz wszystko rozlaczone to troche wyobrazni przestrzennej i modul wyciagasz do siebie max do kierownicy , a pozniej przesuwasz go swoja prawa strone az przejdzie pod odpowiednim katem
- ja mam kierownice obszyta skora , wiec ci , ktorzy maja zwykla kierownice powinni miec jeszcze latwiej z zapasem miejsca do wyjecia licznika
w razie pytan - pytaja , a jak co to przyjezdzaj
Powodzenia |
|
|
|
|
miro0906 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-09-2005, 13:40
|
|
|
cos nie tak jest z tymi ringami ja juz 3 razy zamawialem i nic mi nie przyszlo nawet na gg pisalem ale gosc mnie zlał nawet mi nie odp,nie wiem o co tu chodzi???? |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2005, 21:43
|
|
|
Ja półtora miesiąca temu zamówiłam (i od razu zapłaciłam) nie ringi lecz stożek, taki jak ma Pass, i nic... Czekam, dzwonię ... i nic... |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-09-2005, 22:39
|
|
|
kurde , zaczynam zalowac ze ich wam polecilem , ale u mnie bylo bez jakichkolwiek problemow
moze to okres letnio-wakacyjny maja taki dziwny ? |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 27-12-2005, 19:56
|
|
|
Pojawiły się ringi do zegarów do Pumek od '99. Looknijcie na fotki (-> link poniżej). Pytanie tylko czy tym razem odpowiadają na maile (ja zamówiłem ringi 21.08.2005 i wybrałem opcję "wpłata na konto"; teraz muszę spróbować "za pobraniem" ).
http://dido.win.pl/sklep/...&products_id=67
|
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-12-2005, 20:13
|
|
|
ladne , ladne |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 03-02-2006, 19:35
|
|
|
Zabrałem się za montaż ringów. Doszedłem do momentu odłączenia kabli za licznikiem. W Pumie '99 nie ma tam 2 kostek podłączeniowych i linki (wspomnianej przez Kurzkiego), jest jedna szeroka kostka podłączeniowa. Dzięki temu, że nie ma linki nie trzeba niczego odkręcać pod maską. Problem w tym, że za nic nie mogę tej kostki wypiąć...
Tu pojawia się pytanie: Czy ktoś z Was wyciągał w jakimś celu licznik z Pumy >'99 i wie jak to cholerstwo wypiąć Z góry dzięki za pomoc. |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-02-2006, 19:59
|
|
|
czyli wy juz macie elektroniczny predkosciomierz i obrotomierz , stare modele maja na przez linke
Pass na pewno gdzies musi byc jakis ukryty zaczep
uwazaj , zeby nie pekl |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 04-02-2006, 14:21
|
|
|
Wypiąłem wtyczkę... zmyślna zapadka tam była.
Kurzki, nie wiem jak Ty wyciągnąłeś ten licznik Ja chyba skorzystam z tej stronki: http://www.lueneburg.net/...blauertacho.htm ,odkręcę plastiki kolumny kierownicy i zdejmę przełączniki od wycieraczek i świateł... Przełącznik od wycieraczek blokuje wyjęcie licznika a nie chciałbym go złamać... Może w Pumach '98 liczniki analogowe są węższe i przechodzą... |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
|