Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Usunac
Autor Wiadomość
mc91 

Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 105
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 02-02-2010, 17:24   

Czy w takim razie któryś z klubowiczów mógłby poszukać zdjęć komory silnika i przesłać mi mailem? Zdjęcia z Pum na otomoto już mam.
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 02-02-2010, 19:05   

michna3, zdjęcia wysłać na maila, którego podałeś przy rejestracji (tego, który jest w Twoim profilu)?
 
 
mc91 

Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 105
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 02-02-2010, 20:59   

Tak, jest nadal aktualny. Z góry dzięki!

[ Dodano: 03-02-2010, 21:47 ]
KUPIŁEM PUMĘ!
Miała puknięty prawy przód i lewy tył. 2 boczne lewe szyby są nieoryginalne. Elementy naprawione są szpachlą, a zawieszenie wygląda bardzo dobrze. Byłem na SKP. Chciałem zrobić geometrię podwozia, ale najpierw mechanik wjechał na kanał.
Stan zawieszenia: Przód po 75, tył L:56 P:55
Opory toczenia: Przód L:95 P:135, tył: L:56 P:88
Max. siła hamowania: Przód L:2320 P:2360, tył L:1290 P:1940

Mechanik zauważył, że z przednim lewym wahaczem jest coś nie tak. Muszę go wymienić razem z tulejami. Oprócz tego stwierdził, że stan podwozia, jak i silnika jest bardzo dobry. Ze względu na ten wahacz odradzał geometrię podwozia, ponieważ i tak wynik byłby zakłamany.

23 listopada była ustawiana zbieżność kół, i wtedy po regulacji wyniki były prawidłowe (przed regulacją też wiele nie odbiegały).

Silnik chodzi równo i czysto (żadnych nietypowych dźwięków). Z wydechu tylko para wodna. Bardzo fajnie się wkręca nawet na 6000 obr.

Co mam jeszcze do zarzucenia, to czasami nie działa pokrętło od temperatury powietrza i prawa szyba nie chce wrócić do góry, gdy się ją opuści maksymalnie w dół. Wraca bez problemu, gdy porusza się szybą na boki. Czyli takie drobnostki do naprawienia.

Muszę przyznać, że jednak ciężko jest nią jeździć na niskich obrotach. Do stacji diagnostycznej prowadził dotychczasowy właściciel - dwudziestokilkuletnia studentka. Jechała spokojnie - do ok. 2000 obr. Wydawało się, że naprawdę tak jeździ. Od stacji diagnostycznej już sam prowadziłem. Jeszcze nigdy tak nie miałem, żebym wsiadł do jakiegoś auta i od początku bardzo dobrze je czuł. Fajnie się prowadzi. Kierownica chodzi dokładnie tak jak powinna - zawsze można kręcić jedną ręką, ale nie chodzi tak, jakby była urwana, czuć opór. Na autostradzie puszczałem kilka razy kierownicę i Puma jechała prostą drogą, przy prędkości ok. 90 km/h.

[ Dodano: 03-02-2010, 22:03 ]
Aha, i nawet ma gumę pod zderzakiem!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo