Pompka od spryskiwacza |
Autor |
Wiadomość |
bartolomeo
night rider
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 28-01-2007, 22:18
|
|
|
ja tak miałem gdy raz po pastowaniu Pumy trochę pasty zaschło w tej "dziurce", musiałem wziąść igłe i delikatnie przeczyścić, może też jakiś brud się nazbierał, a to że nie możesz wycelować w szybe to normalka, w Pumach na postoju (co innego podczas szybszej jazdy) żeby dobrze wymyć szybe spryskiwaczem musiałabyć wypsikać cały płyn bo leci na wszystkie strony, albo na dół po klapie albo do góry za samochód, nie można wyregulować idealnie w szybe. Możesz spróbować, te dysze są do regulacji też igłą. |
_________________ Mój zwierzak --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 28-01-2007, 22:25
|
|
|
PUMASEK napisał/a: | temat: pompka do spryskiwaczy
wiec czy ktos moze mi powiedziec czy to tez bedzie pompka, od jakiegos czasu gdy pryskam szybe to z lewej strony ( kierowca) tak jakby bylo mniejsze cisnienie i "sika" na szybe dosc nisko, z prawej strony (pasazer) jest ok wiec czy to moze tylko w przewodach jakies dziadostwo sie zapchalo czy moze jednak moze miec to grubszy zwiazek z pompka, moze jakies rozwiazanie komus sie nasunie - bede wdzieczna | Spryskiwacze sie da regulowac gdzie maja lac wystarczy szpila je ustawic. Podczas mycia bardzo latwo je przestawic |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2007, 23:18
|
|
|
Zgadzałoby się to co opisuje bartolomeo1985, po ostatnim pobycie u lakiernika miałam podobne objawy jak Pumasek. Prawy spryskiwacz działał OK, lewy raz lepiej, raz gorzej, ale zasadniczo widać, że to nie problem ze złym ustawieniem, co z ciśnieniem. W momencie gdy lewy spryskiwał gorzej w prawym ciśnienie się zwiększało. Stąd pewność, że to nie pompka. Teraz jest już zdecydowanie lepiej, ale i tak będę go musiała wyczyścić jeszcze raz. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Shakira [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 23:35
|
|
|
dzieki, z tym pryskaniem na wsyzstkie strony to jakis odlot, non stop uslawialam sobie kat pryskania strumienia za pomoca igielki,ale jutro i tak musze podjechac do warsztatu, bo dzis przestala dzialac mi tylna wycieraczka i mam male pekniecie na szybie ( od jakiegos kamienia) to i przy okazji poprosze,zeby mi przeczyscili przewody od spryskiwaczy |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2007, 03:22
|
|
|
Zaczęło mnie w końcu wkurzać, że lewy spryskiwacz raz działa, a raz mu się nie chce...
Przeczyściłam więc znów dysze spryskiwacza igłą, poświęcając na to trochę więcej czasu niż za pierwszym razem. Póżniej wypsikałam trochę płynu, na pewno więcej niż litr. Teraz działa wreszcie OK. Wygląda na to, że winę za kłopoty ponosi stanie samochodu w warsztacie, gdzie było dużo pyłu, który zablokował ujście dysz. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Shakira [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2007, 15:13
|
|
|
jesli jeszcze ktos ma problem z sila "sikania" plynu to proponuje zajzec do przewodow, dzis juz sie wkurzylam na maksa,bo jadac do pracy (20km) zuzylam prawie caly plyn a bylo go prawie pod korek, no wiec odpielam oslone pod maska, wyciagnelam przewod i co widze? byl zagiety wiec nic dziwnego,ze nie psikalo z odpowiednim cisnieniem, niestety u mnie jest sztukowany i jest "elastyczny" jutro kolega wymieni mi na cos twardszego |
|
|
|
|
Snaco
&Sadzik C4 VTS
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 16-02-2007, 15:18
|
|
|
PUMASEK napisał/a: | jutro kolega wymieni mi na cos twardszego |
hmmm. nie wiem co myslec o tym wszytkim |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-02-2007, 18:10
|
|
|
Snaco - gawędziarz jak zwykle, wszędzie szuka podtekstów
Przewód sprawdziłam od razu i był OK. Pomogło dopiero użycie igły i przeczyszczenie dysz. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 26-08-2008, 21:45
|
|
|
Mam taki problem, przy zakrętach przy szybkości powyżej 60 km/h zaczyna mi "tryskać" z lewego spryskiwacza (od strony kierowcy). Czym to może być spowodowane. Jak to naprawić? Czy to coś poważnego? |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-08-2009, 17:59
|
|
|
No więc Słoodzik ma problem
Nie słyszy pracy silniczka spryskiwaczy i nie leci płyn.
Czy trzeba będzie wymienić cały silniczek ?
Bezpieczniki są OK.
Wycieraczki pracują.
Czy trzeba zdejmować "błotnik wewnętrzny" czy mozna się jakoś inaczej tam dostać ?
Czy błotnik wewnętrzny to ta szmata (nadkole) w błotniku ?
HELP !!!
|
_________________
|
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
Wysłany: 21-08-2009, 18:14
|
|
|
Trzeba sprawdzić czy wtyczka się nie wypięła z silniczka i czy we wtyczce dochodzi prąd po włączeniu spryskiwacza. Jeżeli wtyczka jest dobrze włożona i jest w niej prąd to padł silniczek/pompka. Po zdjęciu szmacianego nadkola powinien być dobry dostep do całego zbiorniczka na płyn, wężyków i silniczka/pompki. |
_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-08-2009, 18:19
|
|
|
Dzięki
Orientuje się ktoś, ile $ kosztuje ten silniczek ? |
_________________
|
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-08-2009, 19:36
|
|
|
sharky napisał/a: | Po zdjęciu szmacianego nadkola powinien być dobry dostep do całego zbiorniczka na płyn, wężyków i silniczka/pompki. |
Znalazłem w sieci, że dostęp do pompki mozna uzyskać po zdjęciu błotnika wewnętrznego...
mam rozumieć, że jeśli przez nadkole nie da rady się dostać to trzeba będzie zdemontować cały błotnik |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
Dietih
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 365 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-08-2009, 20:30
|
|
|
Pusia napisał/a: | Orientuje się ktoś, ile $ kosztuje ten silniczek ? |
silniczek? http://ford.sklep.pl/pl,p...,szyb,febi.html
http://ford.sklep.pl/pl,p...za,szyb,hp.html |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 21-08-2009, 20:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Arca_1
Arca_1
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 141 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 23-08-2009, 15:30
|
|
|
Trzeba zdjąć nadkole i cały zbiornik widać (pompke i czujnik też) |
|
|
|
|
|