konri87, nie moze tylko tak jest. To tak jak bys do auta kotre mialo silnik 1.0 wlozyl 2.0 bez wymiany innych czesci na mocniejsze. Tak ogladajac skrzynie wyglada ze jest taka sama jak w Fiescie 1.4
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005 Posty: 587 Skąd: Nisko
Wysłany: 29-10-2006, 09:03
a nie sadzicie, że jak każda część to i sprzęgło musi się kiedyś zużyć ... u jednego wytrzyma tyle u drugiego krocej, wszystko zależy od stylu jazdy ... Łasia.
Łasia masz racje ale puma to skladak. Części z innych modeli forda zeby bylo jak najtaniej wkoncu to model niszowy byl. Nie wszytko jest idealnie przelicozne zeby bylo wytrzymalo.
Ok. zgadzam się, że wiele rzeczy zapożyczono z innych modeli forda, ale ma to również dobre strony:
1. większość części jest ogólno dostępna za dość rozsądne pieniądze
2. na rynku jest dużo zamienników i nie mówię tu o tych najtańszych, zawsze możesz wymienić na coś z górnej półki (części lepsze niż oryginał) tak jak np.: układ hamulcowy (tarcze, klocki) , tarcze sprzęgłowe, które bez problemów przeniosą tą moc, kwestia tylko jak zwykle czasu na szukanie i kasy.
Myślę, że jeśli Puma byłaby zbudowana na podzespołach skonstruowanych tylko do modelu Puma, to najprawdopodobniej ceny części byłyby bardzo wysokie, a żadnemu producentowi nie opłacałoby się produkować zamienników przy tak nie wielkiej produkcji w stosunku do innych modeli.
PUMA to nie PORSCHE, że wszystko jest idealnie dopasowane i dopieszczone.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum