Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
26-09-2008, 14:03
Indiglo
Autor Wiadomość
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-12-2007, 15:38   

Ja mam regulacje przejscia koloru z zielonego do nieieskiego , a druga to jasnosc polaczona z wylaczeniem pewnych kolorow.
Oczywiscie mam na niebiesko i wszystko na maxa.
Na poczatku jest to troche meczace , ale ja sie przyzwyczailem.
 
 
hojrak 
1st Electric Orange


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 489
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-12-2007, 18:04   

ja u siebie mam zmienione popprostu podświetlenie całgo wnętrza (czyli deska rozdzielcza i przełączniki na kokpicie oraz guziki od szyb) na niebieski i na poczatku tez to męczyło wzrok troche ale wygląda o niebo lepiej niz standardowe ziielone ;)

pozdrawiam
_________________
Był Jest
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 19:12   

Kurzki, a jak wyjełeś zegary i odłączyłeś linke predkościomierza? Kilka miesięcy temu wymieniałem żaróweczki w zegarach i muszę przyznać, ze nie mogłem wyjpiąć tej linki i na omacka się męczyłem, a kierownicy nie miałem zamiaru zdejmowac.
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2007, 02:28   

ja wyjmuje zegar bez sciagania kierownicy
a co do tej bailej zawleczki zabezpieczajacej , to niesety na czuja demontuje,
nalezy ja obrucic w odpowiednia pozycje i pociagnac ;-)
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2007, 09:42   

Kurzki, ja poprzednio wyciagnełem linke z silnika :mrgreen: Teraz powalcze z tym zabezpieczeniem :)
A jak zmieniłeś podświetlenie zegarka?
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-12-2007, 23:52   

oczywiscie ze jest latwiej najpierw odkrecic linke z skrzyni i wtedy troche bardziej mozna wyjac licznik i odlaczyc linke, ale ja jakos sie tam mieszcze .
zegarek byl podswietlany dwoma diodami
 
 
Shakira
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2007, 15:19   

te zegary sa boskie, moj znajomy ma takie w hondzie civic, na mnie one robia wrazenie
hmmm moze i ja powinnam poprosic sw.mikolaja o takie zegary zamiast wystrzalowej torebki :lol:
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 29-02-2008, 15:41   

Nie moge sie zdecydować na kolorek zegarów Indiglo :/
Oto przykład na czołgu (VW).

Albo niebieski, ale chyba raczej ten biały...
A Wy jak myslicie?
 
 
Paola 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007
Posty: 1138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-02-2008, 15:48   

Ja bym wzięła biały. Niebieski jet za mocny :)
_________________
Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397
 
 
 
Shakira
[Usunięty]

Wysłany: 29-02-2008, 16:58   

biały :!:
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 29-02-2008, 17:56   

Białe auto :arrow: białe podświetlenie zegarów
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-02-2008, 18:50   

pamietajcie , ze dzis juz wieksza czesc indiglo ma regulacje swiecenia , czyli kazdy kolor mozna sciemnic , a nawet powylaczac pewne lini , a wlaczyc inne , lub wszystkie naraz
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2008, 07:07   

Kurzki, tak, ale jesli masz regulator ktorym mozesz sobie sciemniac podswietlenie zegarow a Puma tego nie ma. jednak jest możliwosc załozenia takiego :)
wąski, srebne auto!!! Chciałem biała perłe, ale w PL jest taka chamówa na np parkingach, ze stwierdziłem, ze nie ma sensu malowac całego auta, a tylko to co najbardziej potrzebne. Poza tym zonie sie strasznie srebny podoba :)

Mi tez sie te białe najbardziej widza! :smile:
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-03-2008, 07:53   

oczywiscie ze nie ma , ale wszystkie indiglo maja w sobie plytke z regulacja , ktora przyklejasz gdzie chcesz.
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2008, 15:51   

Fragment e-maila od producenta Indiglo:
Cytat:
Zasilanie inwertera trzeba wziąć z licznika - w liczniku oświetlenie włącza się w momencie włączenia świateł â�� najprościej podłączyć się do jednej z żaróweczek oświetlających licznik od środka - tylko nie pomylić plusa z minusem. Jeśli tak podłączysz zasilanie to również regulacja jasności świecenia tarcz indiglo działać będzie za pomocą oryginalnego pokrętła do ściemniania i rozjaśniania oświetlenia licznika. Jeśli nie masz takiego ściemniacza w samochodzie a chcesz by była regulacja jasności to musisz wstawić sobie dodatkowy potencjometr i podłączyć go tak jak na rysunku. Potencjometr do dostania w każdym sklepie z częściami elektronicznymi za około 3zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo