Zamek |
Autor |
Wiadomość |
Yamaha
Back on the road :-)
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 240 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-02-2007, 12:17 Zamek
|
|
|
Czy ktoś ma pojęcie, czy zamki we wszystkich rocznikach Pum są takie same? Czy to jest zamek tylko do Pumy, czy pasuje też od innego Forda? Chodzi mi konkretnie o zamek w drzwiach od strony kierowcy. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 14-02-2007, 19:50
|
|
|
zamki sa takie same chyba nawet w fiestach ale jesli ktos rozwalil ci wkladke to bedziesz mial dodatowy klucz lub wymienisz wszytki zamkli. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Yamaha
Back on the road :-)
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 240 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-02-2007, 09:13
|
|
|
Nie, chodzi tylko o zamek. Jakaś sprężyna musiała puścić czy coś... Nie zawsze się zamyka. No... właściwie to prawie zawsze się nie zamyka Dzięki Mr. Maya. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15-02-2007, 13:40
|
|
|
Yamaha, jesli zamykasz kluczem i tez nie zawsze sie zamyka to pewnie cos z zanmiem ale jesli zamykasz z pilot ato moze cos jest nie tak z polaczeniem silownika z zamkiem. Mialem kiedys wlasnie przypadek ze niby auto sie zamykalo silownik pracowal a dzwi byly otwarte. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Yamaha
Back on the road :-)
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 240 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-02-2007, 12:07
|
|
|
Nawet nie chodzi o zamykanie na zamek. Po prostu drzwi nie zawsze chcą się zatrzasnąć. Jak trzaśniesz to odskakują. Jak trzaśniesz i przytrzymasz, to mają szansę zostać w tej pozycji. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16-02-2007, 17:45
|
|
|
aha czyli nie chodzi tyle o zamek jako bebenek tylko o sam ememet z zapadka. Dowiedz sie w jakims sklepie forda czy ta czesc ma we wszytkich rocznikach taki sam numer i czy fiesta tez ma taki a potem poszukaj gdzies z rozbitka. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Yamaha
Back on the road :-)
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 240 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-02-2007, 14:57
|
|
|
Tak zrobię. Dziękuję. |
|
|
|
|
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 23-02-2007, 08:21
|
|
|
Zamki sa rozne. 1997i 1998 maja pojedyncze ryglowanie od 1999 bylo juz podwojne.
Ja mialem farta i kupilem caly zamek (oczywiscie bez wkladki) z modulem sterujacym za 100zł.
Do dup* jest rozbieranie drzwi przez to ,ze śruby są w bardzo dziwnych miejscach (mi to zajelo ok. 3-4 godzinin i 2-3 piwek) skladanie idzie szybciej (ok. 2 godzin i 2 piwka).
Przy składaniu ważne jest żeby dobrze umiescic szybe z obramowka.
PoZDRO |
|
|
|
|
Snaco
&Sadzik C4 VTS
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 23-02-2007, 08:48
|
|
|
Paweł napisał/a: | Zamki sa rozne. 1997i 1998 maja pojedyncze ryglowanie |
ja mam podwójne ryglowanie |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23-02-2007, 11:17
|
|
|
a ja nie mam podwojnego a mam 2000 rok auta |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-02-2007, 12:54
|
|
|
Podwójne ryglowanie nie zależy od rocznika tylko od egzemplarza i tego co było w "zestawie"
Moja Puma ma ryglowanie a jest z 1998. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 02-03-2007, 09:51
|
|
|
Hmmm to zostalem wprowadzony w blad |
|
|
|
|
Rzepi
Tuptuś
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 55 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-11-2007, 22:02
|
|
|
Właśnie zaczął mi się zacinać zamek od kierowcy podczas otwierania kluczykiem bo pilot mam też popsuty
Bębenek ma luzy i coś się czasem haczy. Miałem plan pogrzebać sam , ale po tym co Pawel napisał ile godzin spędził na wymianie to trochę spękałem.
Jeśli ktoś z was miał podobne objawy to dajcie znać jak sobie z tym poradziliście |
_________________ Rzepi vel Tuptuś |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-11-2007, 03:16
|
|
|
Rzepi, na początek spróbuj bębenek potraktować WD40, albo jeszcze lepiej dwusiarczkiem molibdenu (MoS2). Do kupienia np. w OBI. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Rzepi
Tuptuś
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 55 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-11-2007, 14:29
|
|
|
Dzięki Opoya, ale WD-40 poszedł na pierwszy ogień jak tylko zauważyłem że coś jest nie tak. Jak będę miał trochę więcej czasu to spróbuje dobrać się do niego. Może jakieś mocowanie się poluzowalo. |
_________________ Rzepi vel Tuptuś |
|
|
|
|
|