Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 21:56
Konserwowanie
Autor Wiadomość
Ania 
mój śliczny kotek


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 23 Wrz 2005
Posty: 105
Skąd: Zabrze / Tarnów
Wysłany: 04-05-2006, 11:20   

miro 0906!!! Aleś się postarał :wink: W całym poscie Darii znalazłeś JEDEN błąd i od razu go na czerwono :roll: Bez przesady i nie zadzieraj z Nami :twisted:
Nie chodzi o to, żeby teraz poprawiać każdą literówke, tylko chodzi o błędy, od których oczy bolą, jak się czyta!!! A to jest róznica!
Ale słuchajcie, chyba już najwyższy czas ogłosić rozejm :wink: Tyle postów "off topic", że mogą być problemy :wink:
Pozdrowienia dla wszystkich!!!:)
_________________
Drapiezna i słodka - jak Biały Tygrys i Czarna Kotka
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-05-2006, 12:07   

No to dodam, :P że ja wybieram się zakonserwować podwozie Pumy do firmy Rust Check preparatem o tej samej nazwie...
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Daria 
panczandragon


Dołączyła: 26 Kwi 2006
Posty: 61
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 04-05-2006, 12:59   

Ojjj taki mały błąd :P Przepraszam,jak komuś się źle czytało ,ale trzeba mi to wybaczyć!!!Byłam zestresowana:P:P wkońcu matura :P :P Obiecuje ,że już się to nigdy nie powtórzy :): ):):)Pozdrawiam :D :D
_________________
Łodką Bols przez morze Lecha do Finlandii :)
 
 
 
Bankowy 


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 206
Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 04-05-2006, 14:48   

Hihi, no to teraz Ania pojechała ostro :wink:
A Gydek wykazuje się anielską wręcz cierpliwością! To chyba nowy rekord OT! :lol:
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-05-2006, 14:52   

Gaydka chyba nie ma...pisał coś kiedyś o jakimś wyjeździe...dlatego taki spokój :)
 
 
 
Bankowy 


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 206
Skąd: Tarnów, Kraków
Wysłany: 04-05-2006, 15:10   

Hihi, kota nie ma - myszy harcują? :twisted:
 
 
 
miro0906
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2006, 16:09   

HE HE tu nie chodziło o wytykanie komus błedów,i bron mnie panie BOŻE abym zadzierał z plcią piekną,poprostu ot tak go przytoczyłem.Dla mnie jest wazne zeby ktos pisał i tylko to sie liczy.
 
 
nulek2 
PUMA RULEZ !!!


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 63
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-05-2006, 20:30   

Bankowy napisał/a:
Hihi i tym samym "kobieca solidarność" wzięła górę na "solidarnością plemników"


Dobry tekst Bankowy :564:
_________________

 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-05-2006, 09:50   

Zgodnie z zasadą – umiesz liczyć licz na siebie sam sobie odpowiem na swoje pytanie.
Może się komuś kiedyś przyda.

Pume jak każde auto należy konserwować. Po obejrzeniu pumy od spodu zauważyłem że miejsca pod nogami kierowcy i pasażera maja znaczące ślady przerysowań (tz. Konserwacja). Został uszkodzony tz. „baranek”. Typowe przerysowania przy niskich autach od krawężników. Wiec należy auto umyć od spodu najlepiej na myjni podwoziowej. Potem bierzemy się do konserwowania. Jeśli uszkodzenia w konserwacji są maje możemy uzupełnić je barankiem który jest w sprayu. Jeśli większe niestety będzie trzeba nakładać nową warstwę baranka za pomocą pistoletu. Jeśli baranek nie jest w żaden sposób uszkodzony wystarczy nałożyć tylko warstwę środka typu Bitex. Taki środek można nałożyć za pomocą pędzla lub pistoletem. Nakładamy go na cała powierzchnie od spodu auta jak i na nadkola. Niestety drogowcy soli nie żałują. Więc może okazać się ze będzie trzeba co roku nakładać nową warstwę Bitexu. Jeśli gdzieś zauważymy ślady już korozji. To przed samym nałożeniem konserwacji czyścimy takie miejsce z rdzy i nakładamy odpowiedni środek wiążący resztki cząsteczek rdzy. Nakładamy podkład i potem lakier. I możemy nałożyć konserwacje. Należy pamiętać że bak w pumie jest metalowy i należy o niego dbać bo inaczej zgnije nam i będziemy mieli wycieki paliwa. To jest tyle jeśli chodzi o konserwacje pumy od spodu. Profile zamknięte konserwuje się odpowiednim środkiem za pomocą pistoletu.

Koszty konserwacji:
Bitex 5kg – 35zł wystarczy na co najmniej dwa razy
Baranek 3kg – 40zł na pewno jeszcze zostanie.
Mycie auta – około 20zł


Satysfakcja – bezcenna :)
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
nulek2 
PUMA RULEZ !!!


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 63
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-05-2006, 19:59   

Ja radzę też konserwować błotniki tylne od środka.
Widziałem już kilka pumek gdzie rdza wychodziła od wewnątrz.
_________________

 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-05-2006, 21:41   

nulek2, To się nazywa profile zamknięte. Ale nie będe dokładnie opisywał jak się do tego zabierać
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
nulek2 
PUMA RULEZ !!!


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 63
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-05-2006, 13:24   

Mr.Maya napisał/a:
To się nazywa profile zamknięte.


To miałem na myśli.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo