Obieg wewnętrzny |
Autor |
Wiadomość |
benne
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączył: 08 Sty 2013 Posty: 12 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 11-01-2013, 20:35
|
|
|
Witam czy jest możliwość przywrócenia tego postu co pisałem a został usunięty? Naprawdę do silniczka obiegu idzie się bardzo szybko i prosto dostać a co za tym idzie naprawić. |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: 14-01-2013, 19:51
|
|
|
Witam
Ja również borykam się z problemem obiegu wew. wnioskuję to po tym, że:
Nie słychać zamykania/otwierania obiegu, mimo, iż przycisk się zapala.
Nie ma żadnej zmiany w pracy silnika.
Chyba zaciął się na ciągłym obiegu wewnętrznym, ponieważ strasznie paruje mi w aucie, aż przesadnie mocno!
Jakieś pomysły? Bo w temacie niestety żadnej wskazówki nie wyłapałem |
_________________ Moja Pumba <3
http://img809.imageshack.us/img809/2799/pumek.png |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2013, 20:29
|
|
|
zaglądałeś do filtra kabinowego? jest częstą przyczyną parowania szyby |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 14-01-2013, 20:48
|
|
|
Jak napisał deejay no i wilgoć w aucie również. Zobacz czy pod dywanikami/wykładziną nie ma wody, ewentualnie teraz już lodu Umyj też dobrze szyby od środka. |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: 14-01-2013, 23:14
|
|
|
Wszystkie filtry wymienione ok. 2 miesiące temu. Pod wycieraczką mam mini lodowisko, ale w zimę nie mam szans się tego pozbyć, muszę czekać na ocieplenie.. Szyby myte regularnie. Co do parowania, to zostawiam to na drugi plan, bo jak mówiłem, będę z tym walczył, gdy zrobi się ciepło |
_________________ Moja Pumba <3
http://img809.imageshack.us/img809/2799/pumek.png |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 15-01-2013, 08:13
|
|
|
Jak się mają progi auta, ogólnie podłoga i uszczelki wokół szyb? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: 15-01-2013, 13:41
|
|
|
Mam problem z drzwiami, są opadnięte. Słychać wiatr itd. Sprawdzałem jednak ręką wokół uszczelek, nawet w ulewie, no i nie było mokro "w środku". Co do przedniej szyby, obleciałem uszczelkę czarnym silikonem.
Edit:
Ściągnąłem dzisiaj panel, sprawdziłem wtyczki i były wpięte.. Więc ta opcja odpada. Jeszcze muszę sprawdzić, czy w ogóle dochodzi napięcie do szyby. |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2014, 17:48
|
|
|
odkopie temat bo coś kojarzę że udało się komuś zdemontować silniczek od obiegu zamkniętego bez ściągania całej deski, a jego reanimacja polegała na poprawieniu lutów. jakaś instrukcja? |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2014, 22:00
|
|
|
dzięki |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 02-04-2014, 12:36
|
|
|
Ja mam troszeczke inny patent na ten silniczek mianowicie zeby go wyjac trzeba zdjac uszczelke drzwi tak do wysokosci przedniej szyby nastepnie odchylic dywanik i wyjac komputer sterujacy centralnym zamkiem to sie tyczy pum przed liftem ktore sterowanie centralnym zamkiem maja po prawej stronie w progu. Jak wyjmiemy komputer wkladamy reke od strony drzwi i po omacku odkrecamy 3 srubki ktore trzymaja silniczek. Nie trzeba zaznaczac ustawienia trzpienia bo na to tez jest prosty patent w trakcie zakladania silniczka trzeba jedynie nacelowac trzpieniem silniczka na otwor w ktory ma wejsc nastepnie trzymajac tak silniczek lekko go dociskamy i wciskamy guzik na desce do obiegu zamknietego wtedy silniczek zaczyna sie obrcac i sam wskoczy na swoje miejsce. U mnie temat z silniczkiem jest dosc ciekawy bo jak go wyjme z deski to dziala caly czas nawet pod duzym obciazeniem a jak go wloze w deche do najczesciej dziala jeden caly dzien a pozniej nemo Plytka w silniczku w idealnym stanie wszystkie luty ok nic nie wyrwane juz nie wiem co mam z nim zrobic w fordzie chca 123 zl za silniczek |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-04-2014, 17:57
|
|
|
To nieduzo chca |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
|