Co to za sygnał? |
Autor |
Wiadomość |
Marian1968
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28-06-2013, 21:19 Co to za sygnał?
|
|
|
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Przeszukałem całe forum i nic nie znalazłem na interesujący mnie temat.
Od kilku dni po zakończonej jeździe i wyłączeniu silnika Puma wydaje takie dziwne pikanie. Tak pika pik pik pik. Trzy piknięcia przerwa i znowu trzy piknięcia i tak trzy razy. Potem przestaje i wszystko jest ok.
Czy to jest jakiś sygnał dźwiękowy informujący i jakimś problemie? |
|
|
|
|
Predi
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-06-2013, 22:56
|
|
|
Marian1968 a możesz określić mniej więcej skąd słychać to pikanie? i czy pika tylko po wyłączeniu silnika? Masz może LPG w pumie? |
|
|
|
|
Marian1968
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-06-2013, 08:21
|
|
|
No właśnie to pikanie dochodzi tak jak by od przełącznika benzyna gaz. Tak tylko po wyłączeniu silnika tak pika. Nie jest to rezerwa gazu bo sygnał rezerwy jest inny. Mam LPG firmy Stag4 jeśli co ma jakieś znaczenie. Puma zachowuje się normalnie w czasie jazdy, wszystko jest OK. Myślisz że to coś ma wspólnego z LPG? |
|
|
|
|
Predi
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-06-2013, 09:09
|
|
|
Z tego co poczytałem na google to jest sygnał zbliżającego się przeglądu, z tego co pisali to Stag4 ustawia następny przegląd instalacji po przejechaniu 10k km |
|
|
|
|
KarasTRS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-06-2013, 12:21
|
|
|
U mnie mam wrażenie, że immo wydaje właśnie to, co opisujesz.
Zawsze, jak wracam z pracy i wjeżdżam do znajomego na papierosa i plotki, to jak zgaszę silnik, a zostawię kluczyk w pozycji bodajże 1 (włączone radio i podświetlenie zegarka), to samochód czasem wydawał mi właśnie kilka piknęć (dioda immo wtedy mi się zapalała na stałe, jak przy kodowaniu pilota). |
|
|
|
|
Marian1968
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-06-2013, 14:57
|
|
|
Predi miał rację:)) To instalacja gazowa domagała się przeglądu! Byłem dziś u magika od gazy i piszczenie ustało. Tak podobno jest fabryczni ustawione żeby przypominać o przeglądzie instalacji. Po podłączeni pod komputer wszystko jest OK. Dzięki za zainteresowanie problemem. Pozdrawiam gorąco:) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|