Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to za sygnał?
Autor Wiadomość
Marian1968 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Polska
Wysłany: 28-06-2013, 21:19   Co to za sygnał?

Witam wszystkich i proszę o pomoc. Przeszukałem całe forum i nic nie znalazłem na interesujący mnie temat.
Od kilku dni po zakończonej jeździe i wyłączeniu silnika Puma wydaje takie dziwne pikanie. Tak pika pik pik pik. Trzy piknięcia przerwa i znowu trzy piknięcia i tak trzy razy. Potem przestaje i wszystko jest ok.
Czy to jest jakiś sygnał dźwiękowy informujący i jakimś problemie?
 
 
Predi 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-06-2013, 22:56   

Marian1968 a możesz określić mniej więcej skąd słychać to pikanie? i czy pika tylko po wyłączeniu silnika? Masz może LPG w pumie?
 
 
 
Marian1968 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Polska
Wysłany: 29-06-2013, 08:21   

No właśnie to pikanie dochodzi tak jak by od przełącznika benzyna gaz. Tak tylko po wyłączeniu silnika tak pika. Nie jest to rezerwa gazu bo sygnał rezerwy jest inny. Mam LPG firmy Stag4 jeśli co ma jakieś znaczenie. Puma zachowuje się normalnie w czasie jazdy, wszystko jest OK. Myślisz że to coś ma wspólnego z LPG?
 
 
Predi 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-06-2013, 09:09   

Z tego co poczytałem na google to jest sygnał zbliżającego się przeglądu, z tego co pisali to Stag4 ustawia następny przegląd instalacji po przejechaniu 10k km
 
 
 
KarasTRS 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-06-2013, 12:21   

U mnie mam wrażenie, że immo wydaje właśnie to, co opisujesz.

Zawsze, jak wracam z pracy i wjeżdżam do znajomego na papierosa i plotki, to jak zgaszę silnik, a zostawię kluczyk w pozycji bodajże 1 (włączone radio i podświetlenie zegarka), to samochód czasem wydawał mi właśnie kilka piknęć (dioda immo wtedy mi się zapalała na stałe, jak przy kodowaniu pilota).
 
 
Marian1968 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Polska
Wysłany: 29-06-2013, 14:57   

Predi miał rację:)) To instalacja gazowa domagała się przeglądu! Byłem dziś u magika od gazy i piszczenie ustało. Tak podobno jest fabryczni ustawione żeby przypominać o przeglądzie instalacji. Po podłączeni pod komputer wszystko jest OK. Dzięki za zainteresowanie problemem. Pozdrawiam gorąco:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo