Przesunięty przez: Gaydek 29-07-2012, 15:55 |
Cały czas ciepłe powietrze. |
Autor |
Wiadomość |
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2012, 18:21
|
|
|
utwa mac
u mnie znowu sie zaczyna czasami zacinac.
raz dziala zimne , raz tylko cieple , a zawor wymieniany nie tak dawno |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2012, 19:56
|
|
|
Michu a kupiłeś oryginał? z czego pamiętam kilka osób pisało że zamienniki podziałały bardzo krótko. |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2012, 20:24
|
|
|
pierw zamiennik, dzialal kilka dni, potem chyba znow zamiennik znow to samo i teraz oryginal. bylo ok dopoki te uje mi tego kompa nie naprwiali |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-04-2013, 13:21
|
|
|
Mam następujący problem z klimą... Po załączeniu obroty w cyklu co 3 sekundy spadają w dół ( niekiedy silnik gaśnie) i znow wracaja takie jakby falowanie. Z nawiewu natomiast leci gorące powietrze... falowanie ustaje po wyłączeniu klimy. o co chodzi?
[ Dodano: 18-04-2013, 14:42 ]
DOdam ze mam też problem z obrotami po zresetowaniu silnika. Czyzby silnik krokowy? |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-04-2013, 08:15
|
|
|
a w czasie jazdy tez Ci nie chlodzi ? bo wiadomo,ze w czasie jazdy Ci raczej silnik nie zgasnie |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-04-2013, 15:44
|
|
|
jeśli jadę i wrzucę luz to gaśnie ;/ |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-04-2013, 16:05
|
|
|
Nie o to mi chodzi, jedz sobie normalnie na biegu i wlacz klime jadac tak dalej,zobacz wtedy czy chlodzi |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-04-2013, 12:14
|
|
|
a to se nie sprawdzałem a czy to ma jakies znaczenie? bardziej denerwujacy jest problem przygasania silnika na klimatyzacji i tutaj pytanie czy to moze byc wina bocznikowego? |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-04-2013, 07:41
|
|
|
No ma znaczenie,bo napisales ze z nawiewow leci gorace powietrze,wiec wnioskowalem ze chcesz sprawdzic czy klima dziala. Ale chyba sie pomylilem i nie o to Ci tez chodzi. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-04-2013, 13:04
|
|
|
problem ustąpił po wymianie zaworu bocznikowego. Silnik trzyma obroty nawet po włączeniu sprężarki klimatyzacji pozdrawiam |
|
|
|
|
Lisek94
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 02 Sty 2013 Posty: 18 Skąd: Orońsko
|
Wysłany: 27-04-2013, 13:00
|
|
|
Witam, podepnę się pod temat
Mam taki problem że gdy Puma mi się nagrzeje i gdy włączę nawiew niezależnie od położenia to mam gorące powietrze, gdy włączę klime to zaczyna lecieć chłodniejsze. Zawór nagrzewnicy wymieniałem kilka tygodni temu bo poprzedni się pokruszył. |
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 27-04-2013, 18:11
|
|
|
Trochę zawaliłeś sprawę nie upewniając się czy nowy zawór działa prawidłowo. Przed montażem wystarczyło podłączyć zasilanie i zerknąć do rurki czy trzpień się rusza w zależności od ustawienia pokrętła temperatury.
Jeśli leci ciepłe powietrze to może sugerować brak zasilania na elektrozaworze czyli dokładnie tak jakbyś miał odpiętą kostkę z przewodami.
Miernik w dłoń i zmierz jakie masz napięcie we wtyczce przy elektrozaworze. |
|
|
|
|
|